اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبار

پیست دو ومیدانی تارتان ساری نیمه‌کاره مانده است

رئیس هیئت دو و میدانی مازندران گفت: پیست تارتان شهید متقی ساری به خاطر نبود اعتبار و بودجه کافی چندین ماه نیمه‌کاره رها شده است.

پیست دو ومیدانی تارتان ساری نیمه‌کاره مانده است

محمد خاوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری افزود: ورزش دو ومیدانی ورزش مادر و پایه دیگر رشته‌های ورزشی است، اما امکانات خوبی در بین این ورزشکاران وجود ندارد.

وی با اشاره به نیمه‌کاره بودن پروژه پیست تارتان شهید متقی ساری تصریح کرد: به خاطر نبود اعتبار و بودجه کافی چندین ماه نیمه‌کاره رها شده است.

رئیس هیئت دو ومیدانی مازندران با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بازسازی و ترمیم پیست شهید متقی در خارج از اعتبار، بودجه 200 میلیون تومانی را اختصاص داد، که منتظر این اعتبار هستیم.

خاوری در ادامه با اشاره به عدم تعهد پیمانکار قبلی پیست بیان داشت: با پیگیری به‌عمل آمده اداره کل و فنی و مهندسی ورزش استان پیمانکار جدید برای ترمیم پیست دو ومیدانی انتخاب شد.

رئیس هیئت دو ومیدانی مازندران گفت: اگر پیست شهید متقی هرچه زودتر در اختیار ورزشکاران دو ومیدانی قرار گیرد، تا حدودی از مشکلات ورزشکاران این رشته کاسته می‌شود.

وی در پایان از حضور بهترین ورزشکاران دو ومیدانی استان در ماده‌های مختلف در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: هیئت دو ومیدانی مازندران از هیئت‌های برتر فدراسیون است اما از نظر مالی مشکلات زیادی داشته و به خاطر برگزاری مسابقات و شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور بدهی‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/86005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول