اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‏وگو با فارس عنوان شد

قهرمان دوومیدانی جهان آماده حضور در ‏رقابت‏های بین‏المللی‏ تایلند

دارنده مدال طلای رقابت‏های دوومیدانی آزاد قهرمانی جهان در دبی، از آمادگی کامل خود برای حضور در ‏رقابت‏های بین‏المللی‏ تایلند خبر داد.

قهرمان دوومیدانی جهان آماده حضور در ‏رقابت‏های بین‏المللی‏ تایلند

عباس شجاع امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یک هفته پس از قهرمانی در رقابت‏های دوومیدانی آزاد دبی در بهمن ماه 91، تمرینات آماده‏سازی خود را برای حضور در رقابت‏های تایلند از سر گرفته‏ام.

وی گفت: در این پنج ماه بدون حضور مربی و با حداقل امکانات، هفته‏ای دو روز در شمال کشور و منطقه سوادکوه به تمرین می‏پرداختم و در بقیه روزها به دلیل کمبود امکانات ورزشی در فیروزکوه، در جاده‏‏های بین‏شهری منطقه گدوک و نمرود تمرینات خود را دنبال می‏کردم.

شجاع از آمادگی کامل خود برای حضور در رقابت‏های بین‏المللی دوومیدانی جام پادشاهی تایلند خبر داد که در شهر «پاتایای» این کشور برگزار می‏شود و افزود: جمعه آینده (فردا) از فرودگاه بین‏المللی امام خمینی (ره) به بانکوک سفر خواهم کرد.

وی با ابراز گلایه‏مندی از کم‏توجهی مسئولان شهرستان فیروزکوه به ورزشکاران طی سنوات گذشته خاطرنشان کرد: امسال شهرداری و شورای شهر فیروزکوه اسپانسر و حامی مالی وی در این رقابت‏ها هستند و قرار است با پیراهنی که آرم شهرداری فیروزکوه روی آن حک شده، در رقابت‏ها حضور یابد.

این دونده نام‏آشنای فیروزکوهی تصریح کرد: تاکنون مبلغ 27 میلیون ریال برای حضور در این رقابت‏ها شخصاً هزینه کرده و این در حالی است که شهرداری و شورای شهر فیروزکوه قول مساعد برای جبران هزینه‏های وی داده‏اند؛ اما تاکنون محقق نشده است.

این گزارش حاکی است؛ عباس شجاع به دعوت فدراسیون ورزش‏‏های همگانی تایلند برای دومین سال پیاپی در این رقابت‏ها حضور می‏یابد که مسابقه وی در ماده 10 هزار و 500 متر استقامت، ساعت 5 و 30 دقیقه صبح روز یک‏شنبه آینده به وقت تهران برگزار می‏شود.

گفتنی است؛ شجاع سال گذشته در این مسابقات به مقام ششم جهان و همچنین در رقابت‏های آزاد قهرمانی جهان در امیرنشین دبی در رده سنی 40 تا 45 سال به مقام نخست جهان دست یافته بود.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول