اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

مخالف تغییر استاندار اردبیل هستیم

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان شهرستان‌های استان اردبیل مخالف تغییر استاندار فعلی اردبیل هستیم، در حالی که سه نماینده مرکز استان نظر دیگری دارند.

مخالف تغییر استاندار اردبیل هستیم

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار داشت: سه نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین با پیشنهاد سه گزینه سعی دارند با رایزنی‌های مستمر با وزیر پیشنهادی کشور گزینه‌های خود را برای استانداری مطرح کنند، در حالی که دیگر نمایندگان استان اردبیل مخالف این امر هستند.

وی با یادآوری اینکه جلسات مجمع نمایندگان استان مدتی ‌است شکل نمی‌گیرد و قرار است انتخابات آن نیز ماه آینده برگزار شود، تصریح کرد: بنده معتقدم استاندار فعلی اردبیل کارنامه قابل دفاعی دارد و زیاد عجله‌ای نداریم که به سرعت و با تغییر دولت، استاندار اردبیل را مطابق با میل و سلیقه خود تغییر دهیم، بلکه بهتر است در فرصت مناسب‌تر با ارزیابی کارنامه و عملکرد نیکزاد در این زمینه، در مجمع به گفت‌وگو و بررسی نقطه نظرات بپردازیم تا اگر نیاز به تغییر باشد، در موعد مقرر و مناسب به این کار دست بزنیم.

برومند با بیان اینکه تغییر زودهنگام و با شتاب استاندار اردبیل هیچ نتیجه‌ای را به دنبال ندارد، خاطر نشان کرد: ما امروز در فضای استان به آرامش و اطمینان خاطری بیشتر نیاز داریم تا به دور از التهابات کارهای بر زمین مانده اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در مورد وزرای پیشنهادی دولت روحانی به مجلس نیز اضافه کرد: فکر می‌کنم اکثر وزرا رأی لازم را از مجلس بگیرند.

وی در مورد پنج وزیری که طیف اصولگرایان با آنها مخالفت کرده و حضورشان را نقطه تاریک و مبهمی دیده‌اند، بیان کرد: بله چنین فضایی در مجلس حاکم است و به نظر می‌رسد اصولگرایان تندرو با وزارت آموزش و پرورش، کار و امور اجتماعی، وزارت علوم و وزارت نفت مخالف هستند، اما به نظر می‌رسد در روزهای آینده با رایزنی‌های بهتر بتوان در این زمینه به توافق نهایی رسیده و اکثر وزرا رأی لازم را از مجلس بگیرند.

برومند یادآور شد:‌ روحانی به شعار خود در اعتدال به چینش وزرا عمل کرده و به نظر می‌رسد تیم اقتصادی دولت روحانی نیز از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما طی چند روز آینده با دعوت از وزرا و بررسی برنامه‌های آنها سعی می‌کنیم بیشتر با اهداف و رویکردهای وزرای پیشنهادی آشنا شویم، اما فرآیند انتخاب کابینه دولت روحانی بر این قرار بوده است که در آن برخی دغدغه‌ها و نگرانی مخالفان نیز در نظر گرفته شده و بعید می‌دانند که رأی اعتماد به وزرای کابینه دولت یازدهم با مشکل خاصی روبه‌رو شود.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول