اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌‏فقیه در استان سمنان:

نمایندگان ملت از دعواهای جناحی بپرهیزند / مجلس به کابینه رأی اعتماد دهد

امام جمعه سمنان گفت: نمایندگان ملت باید از دعواهای جناحی و سیاسی بپرهیزند و مجلس به کابینه پیشنهادی دولت رأی اعتماد دهد.

نمایندگان ملت از دعواهای جناحی بپرهیزند / مجلس به کابینه رأی اعتماد دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‌‏الله سیدمحمد شاهچراغی صبح امروز در خطبه‏‌های نماز عید سعید فطر در مصلای سمنان که با حضور پرشور مردم اقامه شد، اظهار کرد: بیشتر افرادی که از سوی دولت دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی برای گرفتن رأی اعتماد و تشکیل کابینه دولت یازدهم معرفی شده‌‏اند، افراد دارای وجه‌ه‏ای هستند.

وی تصریح کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی به مجلس برای کسب رأی اعتماد، سابقه خوبی دارند و افرادی صالح در کشور هستند که می‏توانند سکان هدایت ایران اسلامی را به دست گیرند.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی حقوقی در بررسی گذشته و وضع فعلی وزرای پیشنهادی دارد که باید به آن پایبند بود؛ اما در بررسی صلاحیت‏های نامزدهای پیشنهادی برای وزارت‏خانه‌‏ها نباید به اشکالات جزیی توجه داشت و مجلس باید از ایرادات کوچک صرف نظر کند.

شاهچراغی افزود: لیست وزرای پیشنهادی در نخستین روز به رسمیت یافتن دولت اعلام شد و این نشان می‏‌دهد که دولت می‏‌خواهد کار کند و فرصت‏ها را از دست ندهد و مجلس نیز باید از این رویه حمایت کند.

وی گفت: دکتر روحانی به خوبی در همان روز نخست به وظیفه خود عمل کرد و افراد مورد نظر خود را برای تصدی وزارت‏خانه‌‏ها پیشنهاد دارد.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: رئیس جمهور زودتر از موعد مقرر به انجام چنین کاری دست زد و این بسیار پسندیده بود و در حقیقت می‏توان گفت که امری بی‏‌سابقه در کشور است.

شاهچراغی در عین حال از اقدام عاجل رئیس جمهوری در معرفی وزرای پیشنهادی قدردانی کرد و مجلس نیز خواست کار خود را دقیق و کارشناسی انجام دهد.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی که نماد مردم‏‌سالاری محسوب می‏شود، امروز در بوته آزمایشی سخت قرار گرفته است و باید تلاش کند وحدت و آرامش در کشور پایدار شود.

انتهای پیام/2249/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول