اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج عنوان کرد

مخالفت با تقسیم کردن شهرستان دشتی

امام جمعه خورموج گفت: با تقسیم کردن شهرستان دشتی به دو شهرستان کاکی و خورموج مخالفیم.

مخالفت با تقسیم کردن شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با بیان اینکه درصدد هستند شهرستان دشتی را به دو شهرستان تقسیم کنند، افزود: نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اهالی کاکی پیگیر تقسیم شهرستان دشتی هستند که باید گفت این شهرستان ظرفیت و گنجایش تقسیم به دو شهرستان را ندارد.

وی خاطرنشان ساخت: ما مفتخر بودیم که از خطه دشتی بسیاری از شهرهای جنوبی استان بوشهر بهره‌مند هستند که با تقسیم این شهرستان باعث بروز برخی از مشکلات خواهد شد.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: من متهم به این موضوع نشوم که چون خودم متعلق به  یکی از روستاهای بخش کاکی هستم، تمایل به تقسیم شهرستان دشتی دارم.

مصلح با بیان اینکه از تقسیم شهرستان دشتی به دو شهرستان مخالف هستم، افزود: هرچند مسئولان نظام برنامه‌های خود را در این زمینه دنبال می‌کنند ولی ما مخالفت خود را در این موضوع اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری(س) همسر پیامبر گرامی اسلام(ص)، فضائل و ویژگی‌های این بانوی بزرگ اسلام را تشریح کرد.

امام جمعه خورموج با تبریک سالروز تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته ایتام گفت: رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از خصوصیات بارز این ماه است که لازم است رسیدگی به نیازمندان در اولویت برنامه‌های مردم متدین باشد.

مصلح همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان، افزود: عده‌ای از زندانیان که بعلت جرائم غیرعمد مالی در حبس هستند باید برای آزادی آنان به کمکشان بشتابیم.

وی از مشکلات آب و برق در منطقه زلزله‌زده شنبه خبر داد و گفت: مردم مصیبت دیده شنبه مدتی است با قطعی مکرر برق و جیره‌بندی آب روبرو هستند که لازم است مسئولان به یاری این مصیبت دیدگان بشتابند تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

در آیین نماز جمعه خورموج از سید طاها حسینی، قاری نوجوان دهکده قرآنی چارک از سوی آیت‌الله حسینی بوشهری و علمای شهرستان دشتی تقدیر شد.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول