اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

بدهی 117 میلیونی سایپا شمال به هیئت فوتبال مازندران/ مخالف فروش این باشگاه هستیم

رئیس هیئت فوتبال مازندران از بدهی 117 میلیون تومانی تیم سایپا شمال به هیئت فوتبال مازندران خبر داد.

بدهی 117 میلیونی سایپا شمال به هیئت فوتبال مازندران/ مخالف فروش این باشگاه هستیم

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: تیم فوتبال سایپا شمال متعلق به مردم مازندران به ویژه شهروندان قائمشهر است که باید فعالیت فوتبالی و تیمداری‌اش در قائمشهر و یا دیگر شهرهای مازندران ادامه یابد.

وی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال سایپا شمال بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی دارد و باید رضایت طلبکاران به این باشگاه جلب شود. 

اداره‌کل ورزش و هیئت فوتبال مخالف واگذاری سایپا هستند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه ابراز داشت: به طور حتم اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان از فروش و یا واگذاری تیم فوتبال سایپا شمال به خارج از استان مخالفت خودشان را اعلام می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: مدیریت باشگاه سایپا شمال ابتدا با بازیکنان و کادر فنی خود تسویه حساب کنند و بعد به دنبال فروش تیمشان به خارج از استان باشند. 

سایپا شمال 117 میلیون به هیئت فوتبال استان بدهکار است

بهروان از بدهی 117 میلیونی این باشگاه به هیئت فوتبال استان خبر داد و افزود: سال گذشته تمامی بازی‌های این تیم به همراه نساجی به طور رایگان در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: مدیر باشگاه سایپا شمال معتقد است که اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان در دوران فعالیت این باشگاه فقط 80 میلیون کمک کردند.

وی افزود: هیئت فوتبال مازندران اسناد و مدارکی دارد که بیشتر از این مبلغ به تیم‌های فوتبال استان به ویژه سایپا شمال کمک مالی کرد.

عدم حمایت اسپانسر در استان تیم‌داری را بر مدیران سخت کرد

رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر با توجه به عدم حمایت اسپانسر تیمداری در فوتبال بسیار سخت و هزینه‌بر است که مدیریت باشگاه برای بقا باید به فکر اسپانسر و حامی مالی قوی باشد. 

وی گفت: نیروی انسانی بسیار خوبی در فوتبال داریم که به خاطر عدم حمایت شهرک‌های صنعتی و خصوصی در تیم‌داری خوب در کشور مدیران فوتبال ما ناتوان هستند.

جلسه درباره وضعیت فوتبال مازندران برگزار می‌شود

بهروان در ادامه از برگزاری جلسه اضطراری درباره وضعیت تیم‌های فوتبال مازندران در لیگ کشور خبر داد و اذعان داشت: به‌زودی در دفتر مدیرکل و معاونان ایشان جلسه‌ای برگزار و درباره مدیریت و وضعیت تیم‌های فعال لیگ کشور به ویژه تیم‌های صنعت، استقلال ساری و نساجی و سایپا شمال تصمیم‌گیری می‌شود.  

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: اواخر هفته این جلسه با حضور مدیران ورزش استان به طور حتم در ساری برگزار می‌شود تا وضعیت تیم‌ها و بازیکنان مشخص شود. 

مازندران دارای بیشترین نماینده در لیگ فوتبال کشور است

وی با اشاره به حضور تیم‌های متعدد فوتبال مازندران در لیگ فوتبال کشور اظهار داشت: تیم‌های نساجی و سایپا شمال در لیگ دسته اول فوتبال کشور، صنعت و استقلال ساری، نوژن شهرداری نوشهر، شهرداری جویبار و پیام صنعت آمل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به عنوان نمایندگان فوتبال مازندران حضور دارند.

بهروان همچنین از حضور هفت نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داد و یادآور شد: قابلیت بازیکنان فوتبال مازندران بسیار بالا است اما با توجه به عدم حمایت اسپانسرها و سرمایه‌گذاران نمی‌توانیم از این داشته‌ها استفاده بهینه ببریم. 

آغاز لیگ برتر فوتبال کشور از دوم مرداد

وی در پایان با اشاره به شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور تصریح کرد: سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دوم مرداد با حضور 16 تیم از ساعت 22 آغاز می‌شود.

بهروان همچنین درباره مسابقات فوتبال لیگ دسته اول و دوم کشور خاطرنشان کرد: با حضور مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون به‌زودی درباره آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول و دوم فوتبال کشور که به احتمال فراوان شهریورماه برگزار می‌شود، درباره اساسنامه لیگ تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/86005/ذ40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول