اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلیجان:

مخالفت با رژیم صهیونیستی اساسی‌ترین موضوع نظام اسلامی ایران است

امام جمعه دلیجان گفت: مخالفت با اساس و بنیان رژیم صهیونیستی از اساسی‌ترین موضوعات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مخالفت با رژیم صهیونیستی اساسی‌ترین موضوع نظام اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ایران اسلامی از همان اوایل انقلاب مقابله با اسرائیل غاصب را آغاز کرد و تا امروز لحظه‌ای از ایستادگی در برابر این غده سرطانی خسته و پشیمان نشده است.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب مسئله فلسطین به یک مسئله استراتژیک مورد نظر جمهوری اسلامی تبدیل شد و علاوه بر جنبه اسلامی بودن، بیانگر مخالفت ایران با غرب و استکبار جهانی و هر گونه ظلم و تعدی است.

امام جمعه دلیجان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی و با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، بیان کرد: روز قدس روز شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی است، همه ساله در این روز مسلمانان جهان به عنوان حمایت از آرمان‌های حضرت امام(ره) و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب به راهپیمایی می‌پردازند که امیدواریم امسال نیز شاهد برگزاری با شکوه این راهپیمایی باشیم.

نیشابوری با بیان اینکه روز قدس یکی از روزهای ماندگار در تاریخ اسلام است و برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند، ادامه داد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و  دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد، بیش از نیم قرن است که دستان تجاوزگر و تروریست استکبار جهانی از آستین رژیم اشغالگر و فاشیستی صهیونیسم بیرون آمده و امنیت و آرامش را از مردم فلسطین و منطقه خاورمیانه سلب کرده، که راهپیمایی روز جهانی قدس ریشه‌کنی این غده چرکین که جهان اسلام و بشریت را تهدید می‌کند را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه روز قدس  پیام‌آور انسجام ملی از یک سو و حق‌گرایی امت اسلامی در همه کشورهای جهان از سویی دیگر است از مردم خواست با حضور پرشور در راهپیمایی بار دیگر نفرت خود را از رژیم غاصب اسرائیل فریاد بزنند.

انتهای پیام/8708/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول