اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنعت مجلس:

حامیان فتنه از مجلس رأی اعتماد نمی‌گیرند

نماینده مردم شهرستان بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتخب بهتر است نیروهایی را انتخاب کند که نقشی در جریان فتنه نداشته و جانبداری نیز از فتنه نکرده باشند.

حامیان فتنه از مجلس رأی اعتماد نمی‌گیرند

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص شایعه حضور خاتمی در مجلس در روز تحلیف ریاست جمهوری منتخب ملت اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بنای دعوت از خاتمی را نداشته و در صورت حضور احتمالی خاتمی در مجلس برای مراسم تحلیف واکنش و عکس‌العمل نمایندگان مجلس را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاتمی در جریان فتنه نقش داشته و بعد از جریان فتنه نیز از ملت عذرخواهی نکرده است، افزود: نمایندگان مجلس نیز به همین دلایل بیان شده نسبت به حضور وی حساسیت نشان داده و هوشیار هستند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس برای دولت وزیر پیشنهادی ندارد، ابراز داشت: نمایندگان وزرای پیشنهادی به مجلس از ناحیه دولت را با جدیت بررسی کرده و افرادی که صلاحیت‌های لازم از نظر تعهد، تجربه، کارآمدی، ظرفیت علمی، عدم حضور در جریان فتنه، عدم حمایت و جانبداری از فتنه گران و التزام عملی به ولایت فقیه در قول و فعل و همچنین اعتقاد به آرمان‌های امام، انقلاب اسلامی، طهارت اقتصادی و پاک دستی داشته باشند را تأیید کرده و به آنها رأی می‌دهد.

نماینده بویین زهرا در مجلس افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی به وزیری که فاقد هر یک از معیار‌های مطروحه باشد نیز رأی اعتماد نمی‌دهد و دولت منتخب بهتر است نیروهایی را انتخاب کند که نقشی در جریان فتنه نداشته و جانبداری نیز از فتنه نکرده باشند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول