اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی:

اشرافیت در مناطق مرزی هر روز بیشتر می‌شود

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: اشرافیت در مناطق مرزی هر روز و هر سال بیشتر از گذشته می‌شود.

اشرافیت در مناطق مرزی هر روز بیشتر می‌شود

شهرام عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اشرافیت در مناطق مرزی هر روز و هر لحظه نسبت به سابق بیشتر می‌شود، چرا که انجام اقدامات لازم در مناطق مرزی برای برقراری ثبات، امنیت و انسداد همچنان تداوم دارد.

وی به کارگیری تجهیزات مدرن و اتخاذ تدابیر لازم برای عملیاتی شدن انسداد مرزی را مورد توجه قرار داد و افزود: هر سال مبالغی برای انجام اقداماتی در مناطق مرزی به این مجموعه اختصاص پیدا می‌کند که با هزینه کردن منابع مالی توفیق‌های زیادی حاصل شده است.

عباسی به برپایی کارگاه‌های آموزشی برای روستائیان و عشایر ساکن در مناطق مرزی آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و ادامه داد: با ارائه برنامه‌‌های‌ آموزشی برای این موضوع تلاش می‌‌شود که مردم نیز در حراست از مرزها به یاری مرزبانان شتافته، و از حضور بی‌جهت در مناطق مرزی خودداری کنند.

وی مرزبانی را یکی از مشاغل مشقت‌آور و بسیار دشوار قلمداد کرد و تنها دلیل پایداری جوانان در این مسئولیت را تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عشق به خاک کشور دانست و بیان داشت: در کوهستان‌های مرزی این استان هنوز مناطقی وجود دارد که برف سال گذشته آب نشده و این نشان دهنده اوج سرما و دمای پایین در این قبیل نقطه‌ها است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سربازان جان برکف نظام ولایی کشورمان در هر نقطه‌ای و در هر دمایی با وجود مشکلات متعدد از پاسداری مرزهای ایران اسلامی خسته نمی‌شوند، بیان داشت: این مسئولیت بر عهده رسانه‌های جمعی و خبرنگاران قرار دارد که تلاش‌ها و مجاهدت‌های این نیروهای گمنام را به جامعه منعکس کنند.

انتهای پیام/61002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول