اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

روند ثبت‌نام مرزنشینان برای دریافت کارت مبادلات مرزی ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: روند ثبت‌نام مرزنشینان برای دریافت کارت مبادلات مرزی ادامه دارد

روند ثبت‌نام مرزنشینان برای دریافت کارت مبادلات مرزی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌مجید عبدلی‌زاده صبح امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: از زمان اجرای طرح ملی مدیریت یکپارچه کارت مبادلات مرزی در استان تاکنون تعداد 70 هزار و 500 مرزنشین سرپرست خانوار برای دریافت کارت مبادلات مرزی در سطح استان به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی اقدام کرده‌اند.

وی از تمام مرزنشینان خواست در مهلت باقیمانده برای ثبت نام و دریافت کارت الکترونیک مبادلات مرزی اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: مهلت باقیمانده تا 31 شهریور ماه سال‌جاری تمدید شده است و متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌توانند به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

عبدلی‌زاده بیان داشت: مرحله دوم مکانیزه نمودن کارت مبادلات مرزی که عضویت مرزنشینان در تعاونی‌های مربوطه است؛ در حال حاضر در حال انجام و مرزنشینانی که کارت مبادلات مرزی الکترونیکی خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند به دفاتر تعاونی‌های مرزنشینان سطح استان مراجعه و با استفاده از کارت‌خوانهایی که به این دفاتر تحویل شده است به عضویت تعاونی‌های مورد نظر خود در آیند.

وی اضافه کرد: در کارت‌های صادر شده سهمیه مبادلات مرزی یک ساله 92 لحاظ شده است.

عبدلی‌زاده با اشاره به مزیت کارت‌های الکترونیکی مرزنشینان افزود: این کارت‌ها به دلیل اتصال به سامانه جامع و به روز، توانایی اعلام آمار واردات انجام شده از سوی مرزنشینان در هر لحظه و به روز بودن آمار صادرات کالاها توسط آنان را دارد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح و راه‌اندازی سامانه مربوط به آن، تمام دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های ذی‌ربط می‌توانند از اطلاعات و خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/88001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول