اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای مرزنشینان آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای مرزنشینان به منظور سامان‌دهی مبادلات مرزی صادر می‌شود.

صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای مرزنشینان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بعد از ظهر امروز عبادالله اکبری در جلسه شورای سامان‌دهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای سرپرستان خانوارهای مرزنشین آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی با اشاره به دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی 98 هزار و 440 خانوار مرزنشین در آذربایجان غربی، تصریح کرد: 110 هزار نفر برای دریافت این کارت ثبت‌نام کرده‌اند.

اکبری با اشاره به هوشمندسازی مبادلات مرزی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: هدف از صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای مرزنشینان سامان‌دهی مبادلات مرزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: امکان تبادل سریع اطلاعات و تصمیم‌گیری بهینه در مورد سهمیه ارزی ساکنان مرزی و کالاهای قابل ورود، نظارت بهتر بر عملکرد تعاونی‌های مرزنشین، تجمیع اطلاعات مرزنشینان از سایر اهداف پیش‌بینی شده برای هوشمندسازی مبادلات کالا و تجارت مرزی است.

وی به امکان وارد کردن اطلاعات واردات و صادرات مرزنشینان به سامانه جامع مبادلات کالا و تجارت مرزی توسط مرزنشینان اشاره کرد و ابراز داشت: این امکانات از جمله مزیت‌های کارت الکترونیکی مبادلات مرزی محسوب می‌شود.

اکبری ادامه داد: از این پس مرزنشینان به راحتی می‌توانند از منافع اقتصادی مرزها استفاده کنند.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول