اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خبرگزاری فارس در کنار ارزشی بودن کار‌آمدترین رسانه کشور است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: خبرگزاری فارس در عین ارزشی بودن از کار‌آمدترین و تاثیر‌گذارترین رسانه‌های کشور است.

خبرگزاری فارس در کنار ارزشی بودن کار‌آمدترین رسانه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز همزمان با روز خبرنگار در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ بنده معتقدم که بخش عظیمی از موفقیت و پیشبرد امور مسئولان و مدیران در یک مجموعه مرهون همراهی و همکاری رسانه‌ها و تلاشگران این عرصه است و بنده اعتقاد قلبی دارم که این قشر حداقل 50 درصد در پیشبرد امور در شهرستان خلخال یاریگر ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد بخشی از اعتبارات دستگاه‌های دولتی به امر اطلاع‌رسانی و فضای خبر‌رسانی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی عمده، بزرگ و تاثیر‌گذار اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: اگر این کار اتفاق بیفتد ما قطعاً قادر خواهیم بود فضای افکار عمومی را به سمت آشنایی و اطلاع از رویدادها و تحولات انجام شده سوق دهیم.

فرماندار شهرستان خلخال با بیان اینکه ما در اجرای پروژه کلور – درام با استفاده از فضای رسانه‌ای موفق شدیم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم، یادآور شد: ما اگر بتوانیم از این ظرفیت بهترین بهره را ببریم قطعاً‌ در پیشبرد امور اثر‌گذار بوده و با یک انسجام واقعی حرکت‌ها و اهداف برنامه‌ریزی خود را به سمت جلو حرکت می‌دهیم.

محمدی به تاثیر‌گذاری خبرگزاری فارس در سطح ملی و استانی اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری چنان فضایی را ایجاد کرده است که همه با بازدید روزانه از این خبرگزاری می‌توانند جامع‌‌ترین و کامل‌ترین اخبار و اطلاعات کشوری و استانی را دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه بنده در مراجعه به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اول به سایت خبرگزاری فارس مراجعه کرده و به دلیل اعتماد و اطمینان به این رسانه اخبار را از این خبرگزاری رصد می‌کنم، عنوان کرد:‌ این رسانه در عین اینکه ارزشی بوده و تلاشگران آن نیز قابل احترام هستند به عنوان یک رسانه موفق محسوب می‌شود که اخبار و رویدادها را به بدون دخل و تصرف خاص و یا جهت‌دهی که معمول و مرسوم است سعی می‌کند صادقانه، شفاف و روشنگرانه تبیین کند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: در سطح شهرستان خبرنگار این خبرگزاری مصطفی مرادخانی نیز همیشه همراه و یاور ما در عرصه اطلاع‌رسانی است و انتظار داریم چنین تعامل و فضای همکاری همچنان تقویت شود.

محمدی افزود: اگر اطلاع‌رسانی‌ها در فضای صادقانه و رقابتی سالم اتفاق بیفتد قطعاً فضای تخریب و دودلی از صحنه و عرصه رسانه‌ای دور شده و یک فضای وحدت و همدلی بیشتر در این مجموعه‌ها حاکم خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از انتظارات ما این است که خبرگزاری فارس فضایی را در سطح جهانی و بین‌المللی برای گفت‌و گوهای اجتماعی و خط دهی ویژه با هدف جریان‌سازی فرهنگی، اجتماعی و ارزشی به وجود آورد تا همه بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

فرماندار شهرستان خلخال با یادآوری اینکه یکی از برجستگی‌های فارس این است که به رغم تغییر مدیریت در سال‌های اخیر رویه خود را عوض نکرده و پایدار در اصول و ارزش‌های خود حرکت تاثیر‌گذاری را داشته است، ادامه داد: خبرگزاری فارس از این جهت جزو خبرگزاری‌های نادر در کشور است که همیشه بر اصول و چارچوب حرکتی خود تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این نشست صمیمی سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل نیز در سخنانی با بیان اینکه سرویس استانی اردبیل جزو اولین سرویس‌های استان‌های کشور بوده که در آغاز فعالیت این خبرگزاری که فعالیتش را از اردیبهشت سال 84 آغاز کرده است، ابراز داشت: در حال حاضر با تلاش و کوشش همکاران دفتر خبرگزاری فارس شاهد تولید ماهانه بیش از 600 خبر هستیم.

علیرضا حسین‌نژاد با بیان اینکه هر مدیر و مسئولی تعامل و ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشته توانسته است در پیشبرد امور موفق عمل کند، عنوان کرد: ما انتظار داریم همه مسئولان در عین نقد‌پذیری به رسانه‌ها که چشم و گوش و زبان گویای مردم هستند اعتماد داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه در استان اردبیل متاسفانه از ظرفیت رسانه‌ای استفاده نشده است، ادامه داد: گاه به جای استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و چنین قدرت واقعی گاه متهم کردن رسانه‌ها جای تاسف دارد.

انتهای پیام/62001/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول