اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خبرنگاران فارس قزوین صورت گرفت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از خبرگزاری فارس در قزوین

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از خبرگزاری فارس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در این استان با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر زینالو در این دیدار طی سخنانی رعایت حد و حدود را از وظایف رسانه‌ها در امر خبررسانی دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها باید در مسیر رسیدن به اهداف نظام حرکت کنند و چنانچه در این مسیر با ایمنی و برنامه مشخص عمل کنند، موفق‌ترند.

زینالو با تأکید بر لزوم خودداری خبرنگاران از ورود به مسائل حاشیه‌دار افزود: ورود نکردن به مسائلی که ورود به آن به مصلحت نظام نیست و برای نظام ایجاد هزینه، سایش، حاشیه و ترمز می‌کند از موارد مهمی است که باید از سوی اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین این قشر باید در تمام حوزه‌ها همچون سیاسی و اجتماعی از تهیه و انتشار اخباری که احتمال ایجاد حاشیه در آن وجود دارد، بپرهیزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با اشاره به اهمیت آموزش خبرنگاران اضافه کرد: داشتن خبرنگاران متخصص و تحلیل‌گر با ساختار فکری درست و همگام با برنامه‌ها و سیاست‌ها مستلزم تلاش بیشتر است.

زینالو عنوان کرد: در صورت آموزش صحیح خبرنگاران در عین حال آزادگی فکری هم تربیت می‌شود؛ چرا که رسانه نباید به نهادی وابستگی داشته باشد و این امر استحکام حوزه مدیریتی کشور را در پی دارد.

وی متذکر شد: در شرایط اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند، باید حرکت تمام نهادها به نفع نظام و در راستای کاهش هزینه‌های آن باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: توسعه رسانه‌ها به عنوان بازوی قدرتمند هر نظام در دنیا می‌تواند به توسعه و پیشرفت خود نظام نیز کمک کند.

انتهای پیام/77011/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول