اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

اولین خبرگزاری که هر روز می‌بینم «فارس» است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مورد ارزیابی خود از عملکرد خبرگزاری فارس گفت: هر زمان وارد دنیای مجازی شده و قصد دارم رسانه‌ها را رصد کنم، نخستین رسانه‌ای که مشاهده خواهم کرد خبرگزاری فارس است.

اولین خبرگزاری که هر روز می‌بینم «فارس» است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران صبح امروز در دفتر خبرگزاری فارس کردستان، رسانه را بازوی توانمند ورزش در جامعه دانست و گفت: اصحاب قلم، فکر و اندیشه با آسیب‌شناسی موضوعات مختلف ورزشی نسبت به رفع کاستی‌ها و مشکلات اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی دارای بازخوردهای فراوانی است، خاطرنشان کرد: وجود رسانه‌هایی مستقل، بیدار و منصف، منعکس کننده رویدادهای ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، رسالت خبرنگاران را اطلاع رسانی شفاف و شجاعانه عنوان کرد و افزود: وجه تمایز فعالان این عرصه با سایر مشاغل را باید در شهامت آنها در بیان حقایق دانست.

تیشه‌گران حرفه خبرنگاری را در زمره دشوارترین مشاغل ذکر کرد و گفت: خبرنگاران، گاهی با حضور در محل‌هایی پرخطر از جان خود برای خدمت‌رسانی به مردم و اطلاع‌رسانی می‌گذرند.

وی در خصوص عملکرد خبرنگاران استان کردستان نیز گفت: فعالان این عرصه در استان همواره کوشیده‌اند با نهایت اخلاص و شفافیت در راستای عمل به رسالت خود گام بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مورد ارزیابی خود از عملکرد خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: هر زمان وارد دنیای مجازی شده و قصد دارم رسانه‌ها را رصد کنم، نخستین رسانه‌ای که مشاهده خواهم کرد خبرگزاری فارس است.

تیشه‌گران، علت این مسئله را تعهد کامل این رسانه به وظایف و رسالت خود عنوان کرد و گفت: مخاطبان با دید دیگری به این رسانه می‌نگرند، چرا که جسورانه عمل می‌کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان و متولیان، زمینه تلاش شایسته از فعالان و زحمتکشان این عرصه به عمل آید.

انتهای پیام/79012/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول