اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:

خبرگزاری فارس تأثیرگذارترین ارگان اطلاع‌‏رسانی در سمنان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: خبرگزاری فارس استان سمنان یکی از ارگان‌‏های مهم و اثرگذار در سطح استان در راستای اطلاع‌‏رسانی دقیق و به‏‌موقع است.

خبرگزاری فارس تأثیرگذارترین ارگان اطلاع‌‏رسانی در سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا خلخالی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان و دیدار صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری فارس استان که با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏‌الملل استانداری سمنان در آستانه روز خبرنگار در محل دفتر این خبرگزاری برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: عملکرد مطلوب خبرگزاری فارس در استان و کشور نشان از تلاش مجدانه خبرنگاران این خبرگزاری دارد.

وی افزود: نقش برجسته و تأثیرگذار این خبرگزاری در میان رسانه‏‌های مجازی و نوشتاری بر همگان واضح و مبرهن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: یکی از‌ ارگان‏های مهم و اثرگذار در سطح استان سمنان در راستای اطلاع‏‌رسانی دقیق و به‏‌موقع، بدون شک خبرگزاری فارس سمنان است.

وی بیان کرد: رویدادها و وقایع استان سمنان گاهی توسط بعضی نشریات و رسانه‏‌ها به دلیل سنخیت کار و تعصبات سازمانی آن‏طور که باید و شاید انتشار نمی‏‌یابد؛ اما خبرگزاری فارس سمنان با وجود بهره‏‌گیری از کم‏ترین امکانات، بهترین تعامل را با دستگاه‌‏های اجرایی به ویژه استانداری سمنان داشته و مشکلات و موانع موجود تأثیری در روند کاری فارس نداشته است.

خلخالی تعهد، مهارت و بهره‏‌گیری از افراد تحصیل‏کرده را از شاخصه‏‌های بارز خبرگزاری فارس استان سمنان نام برد و گفت: خبرگزاری فارس در عرصه‏‌های مختلف به ویژه در خلق حماسه سیاسی خدمات شایسته و ارزنده‏‌ای را به ثبت رساند.

وی رمز موفقیت خبرنگاران خبرگزاری فارس را با توجه به سختی و پیچیدگی عرصه خبررسانی عشق وافر به کار، اطلاع‏‌رسانی دقیق، شفاف و صریح به مردم‌ و بصیرت‏‌افزایی عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه نقش خبرگزاری فارس در همه برهه‏‌های زمانی به ویژه در دوران انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار بی‏‌بدیل و ماندگار بوده است، گفت: این خبرگزاری در استان سمنان در بسیاری از حوزه‌‏ها فعالیتی مثبت داشته و گوی سبقت را از سایر رسانه‏‌ها ربوده است.

خلخالی با بیان اینکه مدتی است قصد داریم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان از زحمات بی‏‌دریغ و مطلوب خبرنگاران و مدیر این خبرگزاری تقدیر کنیم، روز خبرنگار را بهانه خوبی برای قدردانی از فعالیت‏هایی دانست که خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری فارس در طول همه ایام سال انجام می‏‌دهند.

وی با اذعان به اینکه امکانات و تجهیزات خبرگزاری فارس در استان سمنان نسبت به سایر رقبا و خبرگزاری‏‌ها بسیار محدود است، در عین حال اظهار کرد: با وجود این کمبودها، خبرنگاران فارس همواره در تمام عرصه‌‏ها حضور دارند و خبرهای نخست از برنامه‌‏های خبری را منتشر می‏‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه باید برای ایجاد مجتمعی بزرگ و درخور شأن رسانه‏‌های فعال در استان سمنان کار شود، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و استانداری سمنان باید با کارهای کارشناسی، زمینه تأمین مکان فعالیت برای رسانه‏‌های پویا را فراهم آورند.

خلخالی با بیان اینکه مراکز فرهنگی عمدتاً هزینه‏‌های بالایی دارند اما درآمدهایشان اندک است، خواستار توجه بیشتر به تمام مراکز فرهنگی استان سمنان از جمله خبرگزاری‏های مستقل و وابسته به خود شد.

وی افزود: باید به گونه‌‏ای تدبیر شود که رسانه‏‌ها بتوانند بدون دغدغه به کار اطلاع‌‏رسانی بپردازند و امیدواریم ساز و کارهایی اتخاذ شود که فعالیت‏های رسانه‏‌ای در استان سمنان بیش از گذشته پویا و فعال شود.

انتهای پیام/2249/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول