اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

عملکرد خبرگزاری فارس قابل تقدیر است

فرماندار هندیجان گفت: عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار، مشکلات و معضلات مردم و جامعه قابل تقدیر است.

عملکرد خبرگزاری فارس قابل تقدیر است

بهروز فرج‌الهی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران هندیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش بسیار موثری در رفع مشکلات و معضلات موجود در جامعه دارند زیرا این قشر با ریزبینی و نکته سنجی مشکلات مردم و منطقه را بهتر و بیشتر مشاهده کرده و آنها را به اطلاع مسئولان می‌رسانند.

وی افزود: در شهرستان هندیجان نیز خبرنگاران بسیار پرتلاش و خوبی مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم چون همیشه مسئولان با آنان تعامل و همکاری دوسویه‌ای ایجاد کنند.

فرماندار هندیجان با تقدیر از فعالیت بسیار مطلوب خبرگزاری فارس در این شهرستان خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس اخبار و مسائل شهرستان را برای رفع مشکلات مردم و شهرستان در این منطقه به دقیق‌ترین شکل ممکن به اطلاع عموم و مسئولان می‌رساند و این امر جای تحسین و تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: این خبرگزاری همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب در عرصه حاضر بوده و به صورت متقن و مستند به ارائه اخبار و گزارش در موضوعات مختلف پرداخته است.

فرماندار هندیجان ادامه داد: این خبرگزاری خط خود را در راستای خط امام و رهبری ترسیم کرده و همواره آن را دنبال می کند.

فرج‌الهی عنوان کرد: امیدواریم همه خبرنگاران هندیجانی بیش از پیش تعالی و ارتقای کار خود و همکاری با مسئولان را برای پیشرفت شهرستان در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ 72001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول