اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس مطرح کرد

نمره عالی خبرگزاری فارس در امر اطلاع‌رسانی/ صیانت از ارزش‌ها مشخصه فارس است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز خبرنگار با تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس، نمره این رسانه را در امر اطلاع‌رسانی، عالی ارزیابی کرد.

نمره عالی خبرگزاری فارس در امر اطلاع‌رسانی/ صیانت از ارزش‌ها مشخصه فارس است

محمد بیاتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان رکن سوم دموکراسی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند، گفت: رسالت خبرنگاران اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف است.

وی در خصوص خبرگزاری فارس و نحوه عملکرد این رسانه اظهار کرد: فارس را به معنای واقعی کلمه متعهد می‌دانم و معتقدم این رسانه در طول دوران کاری خود موفق عمل کرده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این رسانه در اصل اطلاع‌رسانی کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: مواضع بیطرفانه در عین حفظ و صیانت از ارزش‌ها مشخصه بارز فارس است.

بیاتیان، عملکرد دفتر استانی فارس را نیز مثبت و قابل قبول دانست و اذعان داشت: به دلیل ارتباط همیشگی و مداومی که با این رسانه دارم به جرأت می‌توان گفت، فعالان این رسانه خادم مردم در امر اطلاع رسانی بوده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به جمیع این شرایط، فارس نمره بسیار خوبی در این قضیه خواهد گرفت.

وی در خصوص اقداماتی که باید این رسانه در راستای پیشرفت روزافزون فعالیت‌‌های خود داشته باشد با اشاره به فعالیت فارس در دنیای مجازی و سامانه‌های پیامکی، افزایش این ارتباط را به منظور جلب و جذب مخاطبان بیشتر مهم قلمداد کرد.

بیاتیان در پایان با بیان اینکه موفقیت این رسانه مدیون برخورداری از خبرنگارانی فعال و کوشا است، خواستار توجه بیش از پیش نهادها و دستگاه‌ها به تمامی اصحاب رسانه شد.

انتهای پیام/79012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول