اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پوشش اخبار معماری و شهرسازی در خبرگزاری فارس بدون نقص بوده است

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پوشش اخبار معماری و شهرسازی در خبرگزاری فارس بدون نقص بوده است.

پوشش اخبار معماری و شهرسازی در خبرگزاری فارس بدون نقص بوده است

عباسعلی فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: خبرگزاری فارس پوشش مناسبی بر روی اخبار حوزه معماری و شهرسازی داشته است.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، یادآور شد: عرصه خبری خبرگزاری‎های استان زنجان در یک قضای قابل اعتماد و صادقانه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری‌ها در سطح استان تعامل مناسبی با مدیریت معماری و شهرسازی دارند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران تلاش زیادی برای اطلاع‌رسانی شفاف برای مردم انجام داده‌اند.

وی به عملکرد خبرنگاران استان اشاره کرد و متذکر شد: خوشبختانه خبرنگاران در استان در یک فضای صادقانه و عادلانه به انعکاس و تحلیل اخبار پرداخته‌اند که در جای خود قابل توجه است.

فلاح با اشاره به اطلاع‌رسانی اخبار در حوزه کاری خود، خاطرنشان کرد: در حوزه معماری و شهرسازی عملکرد خبرنگاران بسیار رضایت‌بخش و مناسب بوده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جای هیچ گله‌ای از خبرنگاران استان وجود ندارد، افزود: عدالت در عملکرد از ویژگی‌های کاری خبرنگاران بوده است.

وی با بیان اینکه مدیران استانی نیازمند تعامل سازنده با رسانه‌های استان هستند، اظهار داشت: رسانه‌های  استان بازوان توانمندی در ارائه عملکردها و نقدهای منصفانه هستند که باید به آن توجه شود.

فلاح، آگاهی دادن به مردم را از ضروریات کاری خبرنگاران عنوان کرد و یادآو رشد: خبرنگاران استان نسبت به انجام رسالت‌های کاری خود با دقت و ظرافت زیادی فعالیت کرده‌اند.

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از همه خبرنگاران بابت ارائه اخبار حوزه معماری و شهرسازی تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: باید در یک فضای صادقانه نسبت به ارائه اخبار برای مردم اقدام کرد.

وی خواستار توجه به جایگاه خبرنگاران در سطح جامعه شد و گفت: برای توسعه هر جامعه‌ای نیازمند توجه به رسانه‌ها و در صدر آن توجه به خبرنگاران هستیم.

فلاح با بیان اینکه در حوزه معماری و شهرسازی با کمک خبرنگاران واقعیت‌های موجود انعکاس داده شده است، خاطرنشان کرد: با یاری خبرنگاران و تکیه بر ظرفیت اطلاع‌رسانی آن‌ها موفق به انعکاس اخبار واقعی و جلوگیری از انتشار شایعات در سطح جامعه شده‌ایم.

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرنگاران را بازوان توانمند جامعه دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های خبرنگاران و رسانه‌های استان استفاده حداکثری صورت گیرد.

وی عملکرد خبرگزاری فارس را یادآور شد و تاکید کرد: عملکرد خبرگزاری فارس در پوشش اخبار حوزه معماری و شهرسازی مناسب و در خور توجه بوده است.

فلاح فعالیت مستمر و پرتلاش رسانه‌های استان را قابل تقدیر عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌های استان با توجه به بضاعت‌های موجود عملکرد بسیار خوبی را در سال‌های اخیر داشته‌اند.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول