اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

خبرنگاران افرادی قابل اعتماد برای رفع معضلات مختلف هستند

شهردار شیراز خبرنگاران را افرادی قابل اعتماد برای رفع معضلات مختلف دانست و گفت: اگر به دنبال فرهنگ‌سازی، جذب سرمایه‌گذار، کم‌کردن مشکلات و ... هستیم باید به این قشر توجه بیشتری کنیم زیرا این افراد چشم بینای مسئولان هستند.

خبرنگاران افرادی قابل اعتماد برای رفع معضلات مختلف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شهرداری شیراز، علی‌رضا پاک‌فطرت به مناسبت هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، اظهار داشت: در دو سال اخیر، هرجا که فعالیت و اتفاقی در حال رخ‌دادن بوده، خبرنگاران رسانه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

وی اضافه کرد: حضور خبرنگاران و رسانه‌ها در شیراز و استان فارس، پررنگ و تاثیرگذار است که آن را نمی‌توان و ‌نباید با ملاک‌های مادی سنجید.

شهردار شیراز گفت: قدردانی از انسان‌های ساعی، صادق، صریح و تاثیرگذار، امری ضروری به‌شمار می‌رود و این یک سنت حسنه و از ملزومات رشد و توسعه است.

پاک‌فطرت با اشاره به انعکاس مطالب و گزارش‌های خبری مختلف در مورد شهرداری شیراز، خاطرنشان کرد: طی یک‌سال اخیر شاهد درج و انعکاس مطالب مختلف و متنوعی در رسانه‌ها در موضوع عملکرد و اقدامات شهرداری بوده‌ایم و این مهم نشان‌دهنده تلاش گسترده خبرنگاران،‌ عکاسان، تصویربرداران، گزارشگران و فعالانی است که در بخش‌های مختلف رسانه‌ای زمینه را برای انتقال اخبار فراهم کرده و می‌کنند.

شهردار شیراز همچنین با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید فطر، گفت: همزمانی روز خبرنگار و عید فطر را نیز می‌توان به فال نیک گرفت و در آغاز یک سال کاری دیگر، در مسیر اطلاع‌رسانی صحیح،‌ شفاف، سریع و صریح و صادقانه، تلاش کرد.

وی با بیان اینکه این‌گونه خبرنگاران موجب ارتقای فرهنگ جامعه می‌شوند، گفت: رسانه‌ها در زمینه‌سازی برای ارتقای فرهنگ براساس سبک زندگی اسلامی به ویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

پاک فطرت، شهر مقدس شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی دارای جایگاهی ویژه دانست و از تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی خواست برای رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود تلاش کنند.

شهردار شیراز خبرنگاران را افرادی قابل اعتماد برای رفع معضلات مختلف دانست و تصریح کرد: اگر به دنبال فرهنگ‌سازی، جذب سرمایه‌گذار، کم‌کردن مشکلات و ... هستیم باید به این قشر توجه بیشتری کنیم زیرا این افراد چشم بینای مسئولان هستند.

پاک‌فطرت گفت: رسانه‌ها تاثیرگذارترین ابزار برای ارتقای آگاهی‌های مردم، بسترسازی‌های فرهنگی، آموزش شاخص‌های سبک زندگی و ... محسوب می‌شوند و خبرنگاران نیز ارکان رسانه هستند.

شهردار شیراز تصریح کرد: یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز، مباحث فرهنگی در بخش‌های مختلف است، چه در موضوع فرهنگ شهروندی، چه در بحث شاخص‌های سبک زندگی، چه در روابط اجتماعی، از این رو خبرنگاران در این بخش مسئولیت بسیار مهمی برعهده دارند.

انتهای پیام/2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول