اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هادی‌شهر در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

خبرنگاری یعنی حلقه واسطه مردم و مسئولین بودن

امام جمعه هادی‌شهر گفت: خبرنگاران با توجه به ارتباط مستقیمی که با مسئولان و مردم دارند در واقع حلقه ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند.

خبرنگاری یعنی حلقه واسطه مردم و مسئولین بودن

حجت الاسلام سید جعفر رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بابلسر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری یکی از مشاغل پر زحمت و مهمی است که در ظاهر پوسته و باطن آن رسالت بسیار برجسته است.

وی افزود: چون نوع کار خبرنگاران جمع‌آوری اطلاعات و اخبار و منتشر کردن آن به شکل صحیح در جامعه است در واقع می‌توان برای خبرنگاران همچون معلمان نقش پیامبران را قائل شد.

خطیب جمعه هادی‌شهر با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران بسیار برجسته و انکار ناپذیر است، اذعان داشت: خبرنگاران با توجه به ارتباط مستقیمی که با مسئولان و مردم دارند در واقع حلقه ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.

رضایی بیان داشت: در این بین ممکن است برخی مدیران از خبرنگاران فرار کنند و برخی مردم هم به آنچه خبرنگاران به آنها منتقل می‌کنند اعتماد نکنند اما واقعیت این است که جایگاه و نقش خبرنگار بسیار بالا و ارزش آنها غیر قابل انکار است.

امام جمعه هادی شهر در ادامه به جایگاه خبرگزاری فارس در کشور اشاره و با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از قدیمی‌ترین خبرگزاری در کشور است گفت: خبرگزاری فارس به خاطر قدمت، سابقه و تجربه بالا و استخدام خبرنگاران کارآمد، به روز و توانمند توانست در تهیه خبر ، اطلاع رسانی و انعکاس آن نقش بسزایی داشته باشد.

خطیب جمعه هادی شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد: با آموزش تکنیکی افراد متخصص، متعهد و تقویت اخلاق‌مداری در حوزه داخلی و رسانه می‌شود جایگاه خبرگزاری فارس را در دنیا ارتقاء بخشید.

رضایی یادآور شد: خبرنگاران فارس غالبا افرادی بی‌نام و نشان هستند اما خدمات و تلاش آنها در حوزه اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد در اینجا از شما و همکاران پر زحمت شما در خبرگزاری فارس تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/86010/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول