اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان:

صداقت خبرنگاران استان در گفتار و نوشتار قابل تقدیر است

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان گفت: صداقت خبرنگاران استان در گفتار و نوشتار قابل تقدیر است.

صداقت خبرنگاران استان در گفتار و نوشتار قابل تقدیر است

سیروس رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: خبرنگاران استان در نحوه پوشش اخبار صداقت را رعایت کرده‌اند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خبرنگاران در زنجان، افزود: فعالیت خبرنگاران در سطح استان بسیار مناسب و توام با صداقت بوده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان با بیان اینکه اگر خبرنگاران عملکرد دستگاه‌های اجرایی را پوشش ندهند مردم نسبت به اقدامات آن‌ها بی‌خبر خواهند بود، یادآور شد: خبرنگاران در استان این امر را به خوبی تحقق بخشیده‌اند.

وی نقش اطلاع‌رسانی شفاف خبرنگاران را یادآور شد و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی بدون فعالیت خبرنگاران توان اطلاع‌رسانی مناسب اخبار خود را ندارند.

رستمی به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها تلاش برای اطلاع‌رسانی اخبار سازمانی است که به دلیل عدم توجه مدیران این امر به شکل مناسبی تحقق نیافته است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان خواستار توجه به امر اطلاع‌رسانی در استان شد و خاطرنشان کرد: برای تقویت بخش رسانه‌ای در ادارات دولتی باید به نقش روابط عمومی‌ها بیشتر توجه کرد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی قول‌هایی در خصوص ارتقای روابط عمومی‌ها به اداره مستقل داده بودند، یادآور شد: متاسفانه برخلاف تاکیدات زبانی در عمل اقدام مناسبی در این راستا صورت نگرفته است.

رستمی عدم حضور خبرنگاران در پوشش اخبار ادارات را یک نقص بزرگ دانست و تاکید کرد: حضور خبرنگاران و پوشش مناسب اخبار یک مزیت بزرگ برای مدیران و مردم محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان اطلاع‌رسانی اخبار رسانه‌های استان را در سال‌های اخیر مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید نسبت به شفاف‌سازی موضوعات برای مردم تلاش کرد.

وی صداقت خبرنگاران زنجانی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: صداقت خبرنگاران زنجانی در ارائه اخبار و اطلاع‌رسانی دقیق برای مردم بسیار مناسب بوده است.

رستمی در پاسخ به نحوه مواضع ‌و جهت‌گیری رسانه‌های استان، یادآور شد: بسیاری از رسانه‌های استان جهت‌گیری صادقانه‌ای دارند و تلاش آن‌ها برای ارائه صادقانه اخبار برای مردم است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان ضمن انتقاد از برخی رسانه‌های استان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها به دلیل مشکلات خود با اشخاص، عملکرد همه مدیران و کارکنان یک دستگاه را زیر سوال می‌برند.

وی عملکرد خبرگزاری فارس در نحوه پوشش اخبار را مناسب عنوان کرد و ادامه داد: خبرگزاری فارس جزو رسانه‌های موفق در نحوه اطلاع‌رسانی اخبار بوده است.

رستمی خواستار توجه مدیران استانی به روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: باید نسبت به تقویت قدرت اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها اهتمام جدی صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری زنجان خبرنگاران را چشمان تیزبین جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: نحوه عملکردها در زیر ذره‌بین خبرنگاران قرار دارد و این ذره‌بین فعالیت مدیران را در معرض قضاوت مردم قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تلاش خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه تقدیر کرد، افزود: موفقیت مدیران و توسعه کشور و استان در گرو تلاش همه‌جانبه مسئولین و خبرنگاران حاصل می‌شود.

انتهای پیام/73007/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول