اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی آذربایجان ‌غربی:

200 میلیون تومان برای ازدواج مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی اختصاص یافت

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان ‌غربی گفت: امسال 200 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای 200 نفر از مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

200 میلیون تومان برای ازدواج مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی اختصاص یافت

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته 190 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای 190 نفر پرداخت شد و امسال نیز 200 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای 200 نفر در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته 200 جلسه کمیته و ستاد استانی و شهرستانی اشتغال برگزار شد، تصریح کرد: با برگزاری این جلسات و همکاری همکاران 2 هزار و 275 نفر ایجاد اشتغال انجام شد و در سامانه رصد نیز به ثبت رسید.

شیخ‌علیزاده اذعان کرد: 700 نفر داوطلب و همیار در بهزیستی آذربایجان غربی داریم که در شهرستان‌های آذربایجان غربی به صورت رایگان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در زمینه خدمات جامعه پزشکی شهرستان مهاباد رتبه نخست را دارد به طوری که 65 پزشک برای ارائه خدمات رایگان در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

شیخ‌علیزاده با بیان اینکه پرونده‌های زیادی به بانک‌ها برای دریافت مشاغل خانگی معرفی شده بودند، ادامه داد: از 570 پرونده معرفی شده به بانک‌ها در زمینه مشاغل خانگی 215 نفر تسهیلات بانکی را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات ارائه شده در زمینه مشاغل خانگی اعتباری درحدود یک میلیارد و 40 میلیون تومان بود که به ازای هر نفر 5 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

معاون بهزیستی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد: از 545 پرونده معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی در حدود 251 نفر تسهیلات خود اشتغالی دریافت کرده‌اند که به ازای هر نفر تا سقف 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی اعتباری در حدود 2 میلیارد و 45 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

شیخ‌علیزاده یادآور شد: سال گذشته 112 نفر در فنی و حرفه‌ای دوره مهارتی دیده‌اند که در حال حاضر آماده اشتغال بوده و تعدادی نیز صاحب شغل شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 26 کمیسیون موافقت اصولی برگزار شده است، ادامه داد: از 26 کمیسیون برگزار شده 792 مجوز مراکز غیردولتی یا مسئول فنی، پروانه تاسیس، پروانه فعالیت و موافق اصولی داده شده است.

شیخ‌علیزاده اظهار داشت: تا کنون یک هزار و 624 زن سرپرست خانوار آذربایجان غربی بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول