اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نخستین ساعات صبح عید فطر صورت می‌گیرد

استقرار پایگاه‌های بهزیستی قم برای دریافت وجوه فطریه

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: بهزیستی استان قم آمادگی دارد در پایگاه‌های ثابت در مراکز بهزیستی و سیار در محل‌های برگزاری نماز عیدفطر نسبت به دریافت وجوه فطریه اقدام کند.

استقرار پایگاه‌های بهزیستی قم برای دریافت وجوه فطریه

ابراهیم حاجی مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی متولی نگهداری و ارائه خدمات به معلولان، سالمندان، ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست است آمادگی دارد در راستای اعمال خداپسندانه مانند سال‌های گذشته فطریه مردم خداجوی را دریافت کند.

وی تصریح کرد: برای سهولت مردم در انجام این فریضه الهی، صبح روز عید فطر، پایگاه‌های ویژه‌ای برای دریافت وجوهات فطریه در اطراف مکان‌هایی که نماز عید سعید فطر اقامه می‌شود مستقر هستند. 

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است برخی از افراد نتوانند صبح هنگام در محل‌هایی که پایگاه بهزیستی مستقر است حضور یابند این پایگاه‌ها از نخستین ساعات روز عید فطر تا پایان شب آماده دریافت فطریه شهروندان هستند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های ثابت بهزیستی نیز تا سه روز پس از عید فطر آمادگی دارد در مراکز این سازمان، نسبت به جمع‌آوری فطریه مردم اقدام کند.

حاجی مظفری اضافه کرد: این سازمان آماده دریافت انواع کمک‌های مردمی در روز عید سعید فطر به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این سازمان است.

وی با اعلام شماره حساب جام «2345340874» بانک ملت بیان کرد: مردم می‌توانند فطریه خود را محاسبه و از طریق دستگاه‌های خودپرداز و یا نزد شعب بانک ملت به نام بهزیستی استان قم واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی «www.behzisti-qom.ir» وجوه مورد نظر خود را به حساب بهزیستی استان قم واریز کنند.

وی با اشاره به چگونگی مصرف وجوه فطریه در سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: پس از دریافت و جمع‌آوری فطریه در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند، معلولین، ایتام و اقشار زیر پوشش سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

حاجی مظفری در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به نظر برخی از مراجع عظام در خصوص پرداخت فطریه به سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: بر اساس فتوای مراجع تقلید مؤمنین می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به بهزیستی پرداخت کنند.

انتهای پیام/78005/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول