اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پروژه 52 واحدی در خرم بید

24 مددجوی امداد و بهزیستی صاحب خانه می‌شوند

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرم بید از افتتاح پروژه 52 واحدی مسکن در ناحیه یک صفاشهر در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: 24 واحد از این پروژه متعلق به مددجویان بهزیستی و امداد است.

24 مددجوی امداد و بهزیستی صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، محمد جواد آرایش اظهار داشت: پروژه 52 واحدی سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: پروژه در حال ساخت و از پیشرفت و سرعت قابل قبولی برخوردار است که به طور تقریبی تا پایان آبان ماه سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خرمبید در ادامه بیان کرد: این پروژه مشتمل بر 16 بلوک چهار واحدی است که در ورودی شهر صفاشهر واقع شده و از تعداد متقاضیان ثبت‌نام شده در این پروژه، 24 نفر مددجویان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.

به گفته وی، این پروژه با اعتباری افزون بر 18 میلیارد ریال در حال احداث بوده که شامل اعتبارات مسکن مهر، اعتبارات مسکن سفر مقام معظم رهبری، اعتبارات کمک خیران مسکن‌ساز و آورده متقاضی است.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول