اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برپایی سفره‌هایی با عطر دلجویی برای مددجویان بهزیستی

همزمان با ماه مبارک رمضان سفره‌هایی با عطر دلجویی در منزل مددجویان بهزیستی برپاست.

برپایی سفره‌هایی با عطر دلجویی برای مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ماه مبارک رمضان سفره‌هایی با عطر دلجویی در منزل مددجویان بهزیستی برپاست.

 

این سفره‌های افطار که میهمانان آن مددجویان و با حضور پر مهر مسئولان در کنار آنان بر پا شده است حال و هوای خاصی از توجه و دلجویی با چاشنی صله ارحام در خانه‌های پرمهر مددجویان پدید آورده است.

اصلی‌ترین توشه این سفره‌های افطار دلجویی گرم مسئولان از مددجویان و صرف افطار بر سر یک سفره با آنان است.

حضور در بین خانواده‌های مددجویان از برنامه‌های اولویت‌دار اداره بهزیستی شهرستان خلخال و رسیدگی به مشکلات این قشر از اهم وظایف محوری کارکنان این اداره می‌باشد.

اما حضور خیرین در منازل مددجویان نیز از محسنات این سفره‌های دلجویی افطار است زیرا با حضور آنها در منازل مددجویان از نزدیک گرهی از مشکلات این قشر محروم و آسیب‌پذیر جامعه گشوده می‌شود.

 

خوشا به حال خیران و نیکوکارانی که دست‌های پرخیر و پربرکتشان شوق امید را از روزنه سختی‌های زندگی در دل مددجویان تابانده و حداقل تنها حسی که مددجویان دارند این است که آنان نیز عضوی از جامعه و خانواده اجتماعی ما هستند که فراموش نشده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال در مراسم افطار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: خیرین نقش ارزنده‌ای در دستگیری از مددجویان دارند و به عنوان یک حامی در کنار اداره بهزیستی شهرستان خلخال در راستای حل مشکل و برخورداری آنها از یک زندگی راحت تلاش کرده و در این راه از هیچ تلاشی برای آسایش یک مددجو دریغ نکرده‌اند.

پرویز مصطفائی تصریح کرد: مددجویان و این قشر قادر به بیان مشکلات و آلام خود نیستند از این رو وظیفه ماست که با حضور در کنار آنها حتی در قالب سفره‌های افطار از نزدیک مشکلات آنها را احصا کرده و برای حل آنها چاره‌اندیشی کنیم.

مسئولان شهرستان خلخال با حضور در منزل دو مددجوی بهزیستی افطار را میهمان مددجویان بودند و در کنار آنها افطار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماه مبارک رمضان زمان مناسبی است تا با درک فیوضات الهی و تقرب و توجه به بندگان خدا توشه‌ای برای آخرت و رضایت خداوند جلب کنیم چرا که شاید روزهای آینده برای این قدم‌ها دیر باشد.

انتهای پیام/62008/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول