اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان دورود خبر داد

جمع‌آوری زکات فطره با همکاری بهزیستی و کمیته امداد دورود انجام می‌گیرد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دورود گفت: زکات فطره در شهرستان دورود با همکاری بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان انجام می‌شود.

جمع‌آوری زکات فطره با همکاری بهزیستی و کمیته امداد دورود انجام می‌گیرد

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در دورود با اشاره به همکاری میان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی این شهرستان برای جمع‌آوری زکات فطره گفت: به دلیل پیشگیری از ایجاد مشکل در روند جمع‌آوری زکات فطره و ساماندهی بهتر این کار با هماهنگی دفتر امام جمعه شهرستان دورود مقرر شده که اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در جمع‌آوری زکات فطره با یکدیگر همکاری داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دورود ادامه داد: پایگاه اصلی جمع‌آوری فطریه در مصلی محل برگزاری نماز روز عید فطر است و چند صندوق برای راحت‌تر شدن کار مردم در محل برگزاری نماز روز عید قرار می‌دهیم.

وی متذکر شد: پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در چند روستای پرجمعیت شهرستان، منطقه چالانچولان و شهرک صنایع دفاع و همچنین روستای ناصرالدین جهت جمع‌آوری فطریه مردم عزیز این مناطق برپا می‌شود.

محمدی در پایان اذعان داشت: فطریه‌های جمع‌آوری شده توسط اداره بهزیستی به حساب مشارکت‌های مردمی واریز می‌شود و پس از آن در صورت نیاز کمک به مددجویان از این حساب برداشت شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول