اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تشریح برنامه‌های بهزیستی آبیک در هفته بهزیستی

اداره بهزیستی شهرستان آبیک به مناسبت هفته بهزیستی برنامه‌های مختلفی را در این شهرستان برگزار کرد.

تشریح برنامه‌های بهزیستی آبیک در هفته بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک با امام ‌جمعه از برنامه‌های هفته بهزیستی این شهرستان بود که این نشست با حضور دیگر کارمندان بهزیستی آبیک برگزار شده است.

در ابتدای این مراسم بهلول کشاورز هدایتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گزارشی از عملکرد این اداره ارایه کرد.

در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان آبیک با تبریک هفته بهزیستی و ماه مبارک رمضان پیرامون آثار و برکات روزه در روزه‌داران و جامعه مطالبی را بیان کرد و گفت: در این ماه مبارک خواب روزه‌داران در نزد خداوند متعال عبادت است که این موضوع بیانگر لطف و کرم بی‌نهایت پروردگار در این ماه است، بر این اساس مسلمانان باید برای انجام اعمال عبادی از این ماه مبارک استفاده بهینه کنند.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی افزود: کارمندان اداره بهزیستی شهرستان آبیک با ارایه خدمات مختلف به مددجویان جامعه هدف این اداره عمل خداپسندانه‌ای را انجام می‌دهند و مطمئنا آنان در انجام این اقدام در نزد پروردگار از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

امام جمعه شهرستان آبیک در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای کارمندان اداره بهزیستی این شهرستان در راستای ارایه خدمات به مددجویان و نیازمندان جامعه برای پیشبرد اهداف بهزیستی آرزوی موفقیت کرد.

دیدار رئیس و چند نفر از کارمندان اداره کل شهرستان آبیک با فرماندار از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته بهزیستی بود که در دفتر فرمانداری صورت گرفت.

در ابتدای این مراسم نیز بهلول کشاورز هدایتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ماه مبارک رمضان و هفته بهزیستی را تبریک گفت و خلاصه‌ای از عملکرد‌های سال گذشته این اداره بیان کرد.

وی کمبود اعتبارات را بزرگترین مشکل اداره بهزیستی شهرستان آبیک در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف دانست و بیان کرد: با رفع این مشکل می‌توان به نحو مناسب‌تر به آنان خدمات ارایه کرد.

در این مراسم برای آشنایی بیشتر فرماندار با ارایه خدمات اداره بهزیستی شهرستان آبیک به جامعه هدف، هر یک از کارمندان حاضر در این جلسه سمت خودشان را بیان و نوع فعالیت‌شان را در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان تشریح کردند.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان آبیک از زحمات رئیس و کارمندان اداره بهزیستی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی ارایه مشاوره و خدمات معنوی کارمندان اداره بهزیستی شهرستان آبیک به مددجویان ضعیف و مستضعف جامعه هدف این اداره را خواستار شد و گفت: باید نحوه ارایه مددکاری در این نهاد بیش از گذشته تقویت یابد.

حضور رئیس و کارمندان اداره بهزیستی شهرستان آبیک در گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی این شهرستان بود که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف شهدا صورت گرفت.

در این مراسم رئیس و کارمندان اداره بهزیستی شهرستان آبیک با اهدای شاخه گل در مزار شهدای این شهرستان از جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های آنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

به مناسبت ماه مبارک رمضان سبد کالایی شامل برنج، روغن، مرغ، چای و ماکارونی بین 100 خانوار مددجوی زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبیک با همکاری دانشگاه غیرانتفاعی غیاث‌الدین کاشانی توزیع شد که این اقدام نیز از برنامه‌های این اداره در هفته بهزیستی بوده است.

بازدید هیئتی متشکل از رئیس، مددکاران، خیران و نیکوکاران اداره بهزیستی شهرستان آبیک از منزل چهار نفر از مددجویان نیازمند تحت پوشش این اداره با هدف رفع مشکلات آنان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی این شهرستان بود که در این هفته برگزار شده است.

در این بازدیدها هر یک از مددجویان مطالبی پیرامون مهم‌ترین مشکلات و نیازهای زندگی‌شان بیان کردند و خیران شهرستان آبیک نیز در راستای رفع این مشکلات مواد غذایی و لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال و فرش به آنان اهدا کردند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول