اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

بازدید 36 هزار نفر از موزه مردان نمکی زنجان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی 4 ماه نخست سال‎جاری 36 هزار و 679 نفر از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 36 هزار نفر از موزه مردان نمکی زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی فروردین‌ماه سال‌جاری 25 هزار و 476 نفر از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری 2 هزار و 953 بازدیدکننده از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد بازدیدکنندگان از این موزه در خردادماه سال‎جاری نیز 4 هزار و 440 نفر اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه طی سال‎جاری هیچ بازدیدکننده‌ خارجی از موزه مردان نمکی استان زنجان بازدید نکرده است، تصریح کرد: در مجموع 36 هزار و 679 بازدیدکننده ایرانی از موزه مردان نمکی استان بازدید کرده‌اند.

*بازدید 7046 بازدیدکننده از موزه صنایع‎دستی زنجان

وی اضافه کرد: بیش از 7 هزار بازدیدکننده داخلی و ایرانی از موزه صنایع‎دستی زنجان بازدید کرده‌اند.

اجلی تعداد بازدیدکنندگان داخلی طی فروردین‌ماه سال‎جاری را از موزه صنایع‎دستی شهر زنجان 5 هزار و 431 نفر اعلام کرد و افزود: 579 نفر نیز طی اردیبهشت‌ماه سال‎جاری از این موزه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع 394 نفر طی خردادماه سال‎جاری از موزه صنایع‎دستی استان زنجان بازدید کرده‌اند، ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان از این موزه در تیرماه سال‎جاری 642 نفر اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به مجموع بازدیدهای صورت گرفته از موزه باستان‌شناسی شهر ابهر در چهار ماه نخست‎سال جاری تصریح کرد: یک‌هزار و 400 نفر بازدیدکننده داخلی و ایرانی از این موزه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی فروردین‌ماه سال‎جاری فقط 50 نفر از موزه باستان‌شناسی شهر ابهر بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: تعداد بازدیدکنندگان در اردیبهشت‌ماه سال‎جاری به 500 نفر رسیده است.

اجلی تعداد بازدیدکنندگان از موزه باستانشناسی شهر ابهر را در خردادماه سال‎جاری 700 نفر و در تیرماه سال‎جاری 150 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول