اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

پروژه میدان امام علی (ع) سبب توسعه میراث فرهنگی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه، حفظ و نگهداری بهتر و ویژه‌تر آثار تاریخی و میراث فرهنگی موجود در بافت میدان امام علی (ع) یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای پروژه این میدان در منطقه سه اصفهان محسوب می‌شود.

پروژه میدان امام علی (ع) سبب توسعه میراث فرهنگی می‌شود

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شورای سوم اصفهان اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر و در رأس این پروژه اجرای پروژه میدان امام علی (ع) در منطقه سه اصفهان به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های شورای سوم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پروژه میدان امام علی (ع) به صورت کامل یک پروژه جهانی است، اضافه کرد: پروژه میدان امام علی (ع) در مقایسه با دیگر پروژه‌های داخلی بی‌نظیر است و پروژه‌‌ای مشابه میدان امام علی (ع) نه تنها در اصفهان بلکه در کشور نیز وجود ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت بسیار بالای اجرای پروژه میدان امام علی (ع) تصریح کرد: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه مشکلاتی در اصفهان برطرف می‌شود و مسائل مربوط به بافت فرسوده و رسیدگی به مباحث اجتماعی از جمله مشکلات موجود در منطقه سه اصفهان به شمار می‌رود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه، حفظ و نگهداری بهتر و ویژه‌تر آثار تاریخی و میراث فرهنگی موجود در بافت میدان امام علی (ع) یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای این پروژه محسوب می‌شود، ادامه داد: شهرداری اصفهان با اجرای این پروژه‌ها در راستای توجه به میراث فرهنگی و آثار تاریخی موجود در سطح شهر تلاش می‌کند.

قربانی با بیان اینکه همچنین در کنار اجرای پروژه‌هایی مانند احیای بافت تاریخی میدان امام علی (ع) باید راهکار‌های مورد نیاز برای توسعه صنعت توریسم مورد استفاده قرار بگیرد، تاکید کرد: در حال حاضر مراحل اجرایی فاز دوم این پروژه به پایان رسیده است و این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول