اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی قزوین خبر داد

امکان مکاتبات الکترونیکی میراث فرهنگی قزوین با دفاتر خدمات مسافرتی

سرپرست میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به منظور سرعت بخشیدن به صدور نامه‌ها و صرفه‌جویی در وقت و هزینه تمام مکاتبات اداری با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین از طریق شبکه الکترونیکی انجام ‌می‌شود.

امکان مکاتبات الکترونیکی میراث فرهنگی قزوین با دفاتر خدمات مسافرتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار داشت: برای سهولت در کار و جمع‌آوری سیستم سنتی و دستی ارسال مراسلات به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و همچنین سهولت ارسال و اطمینان از دریافت مکاتبات به مقصد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه تمام دفاتر زیر پوشش این اداره کل به سیستم فایلر مجهز شدند.

وی افزود: با تشکیل جلسه توجیهی نحوه کار با سیستم فایلر به مدیران این دفاتر آموزش داده شد.

سرپرست میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به مزایای این روش بیان کرد: با انجام این روش دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی از تمام فعالیت‌ها و مکاتباتی که مربوط به فعالیت خود است را در اسرع وقت آگاه و برای اجرایی کردن آن فرصت بیشتری دارند، مضاف بر اینکه در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: با پیشرفت دنیای دیجیتال و ارائه راهکارهای ساده و کاربردی می‌توان به نحوه شایسته کارهای اداری را ساماندهی کرد و برای خدمت‌رسانی کوتاه‌ترین راه را انتخاب کرد تا علاوه بر نامه‌نگاری‌ها و طی کردن بروکراسی اداری طولانی، کار ارباب رجوع را با بهترین کیفیت و سرعت انجام و موجب رضایت آنان را فراهم کرد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با این اقدام بتوانیم گام مؤثری در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم خوب استان قزوین برداریم.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول