اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان عنوان کرد

همکاری ادارات پست و میراث فرهنگی برای احیای تاریخ

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: روز گذشته تفاهمنامه همکاری بین اداره کل پست استان اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان در محل اداره کل میراث فرهنگی اصفهان در راستای حمایت از بناهای تاریخی و گردشگری مبادله شد.

همکاری ادارات پست و میراث فرهنگی برای احیای تاریخ

سید سعید رجالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل پست استان اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به امضای تفاهمنامه گسترش همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این مهم در استان اصفهان نیز با تعامل مثبت مدیران کل مربوطه انجام شد و راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی نمودن مفاد آن در نشستی که روز گذشته برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دراین تفاهم نامه بر همکاری مشترک در برگزاری کلاس‌های آموزشی، همکاری مشترک در اطلاع رسانی و تبلیغ دفاتر و امکانات موجود در دفاتر ict، همکاری در جهت ایجاد سایت‌های تخصصی در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فراهم کردن امکانات دریافت و پرداخت و فروش‌های اینترنتی و مجازی و سایر مواردی که به عنوان تعهدات طرفین در تفاهم نامه درج شده است تاکید شد.

*با امضای این تفاهمنامه27 روستای گردشگری استان بیشتر معرفی می‎شوند

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: 27 روستای گردشگری در سطح استان اصفهان داریم که با امضای این تفاهمنامه راه برای معرفی آنها باز می‎شود.

وی تصریح کرد: روستاهای با شهرت جهانی همچون ابیانه پتانسیل زیادی در جذب گردشگر دارند که با این اقدام می‎توان بناهای تاریخی و صنایع دستی این روستاها را به همگان معرفی کرد.

رجالی ادامه داد: این تفاهمنامه باعث می‎شود ظرفیت روستایی و دفاتر ict روستایی شکوفا شود و به اقتصاد روستایی کمک فراوانی شود.

وی گفت: مقرر شد در آینده ای نزدیک در دفاتر ict روستایی ویترینی تعبیه شود و صنایع دستی آن روستا در آن نمایش داده شود.

مدیرکل پست استان اصفهان تاکید کرد: کارگروهی تشکیل شده که قرار است بر مفاد این تفاهمنامه نظارت کرده و نتایج را گزارش کند.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول