اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت اعلام کرد

تصویب 452 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی پلدشت

فرماندار پلدشت گفت: سال گذشته 452 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پلدشت مصوب شده است.

تصویب 452 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی پلدشت

جبار طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته 18 جلسه در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پلدشت برگزار شده و 452 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: تعداد طرح‌های ابلاغی به بانک نیز 408 طرح توسعه کشاورزی بوده که مبلغ 303 هزار و 742 میلیون ریال در این زمینه تسهیلات ارائه شده است.

فرماندار پلدشت با بیان این‌که تعداد طرح‌های عقد قرارداد شده 83 طرح بوده است، ادامه داد: اعتباری در حدود 20 هزار و 542 میلیون ریال تسهیلات در این زمینه ارائه شده است.

وی با اشاره به واگذاری اراضی مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پلدشت خاطرنشان کرد: مقدار اراضی واگذار شده مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان 9 مورد است.

طالبی با بیان این‌که تعداد طرح‌های بررسی و مصوب استانی 38 درصد طرح‌های ارسالی به استان آذربایجان غربی بوده و تعداد پرداختی و عقد قرارداد طرح‌های مصوب استانی 45 درصد است، عنوان کرد: عمده طرح‌های توسعه کشاورزی پلدشت در زمینه آب و خاک، دام و طیور و شیلات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برای یک‌هزار و 147 نفر در شهرستان پلدشت اشتغالزایی صورت گرفته است، تصریح کرد: در زمینه اشتغال اقداماتی از قبیل پرداخت تسهیلات اشتغال و مشاغل خانگی از سوی ارگان‌های کمیته امداد امام خمینی، صندوق مهر امام رضا (ع) و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

فرماندار پلدشت ادامه داد: در زمینه ایجاد اشتغال در بخش‌های کشاورزی با تصویب کارگروه توسعه کشاورزی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول