اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در سمنان جذب شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر جذب مانده تسهیلات طرح توسعه کشاورزی از محل اعتبارات سال 91 استان تا پایان شهریور‌ماه امسال تأکید کرد.

اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در سمنان جذب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در چهل و پنجمین جلسه ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: از محل اعتبارات سال 91 طرح توسعه بخش کشاورزی مبلغ 837 میلیارد و 900 میلیون ریال به استان اختصاص یافته بود و تاکنون 300 طرح به مبلغ 704 میلیارد و 39 میلیون ریال مصوب شده و یا در حال بررسی است.

وی افزود: برای جبران جذب باقی‏مانده اعتبار فوق به مبلغ 133 میلیارد و 861 میلیون ریال مقرر شد تا 21 طرح از بانک کشاورزی به صندوق حمایت سال 91 با عاملیت بانک سپه جابه‏جا و جذب شود.

موسوی گفت: طرح‏های اعلان شده در جابه‏جایی اولویت اول برای جذب مانده تسهیلات است و در صورت بروز مشکل و یا عدم توانایی جذب تسهیلات از طرف متقاضی، با نظر شهرستان‏ها طرح‏های جدید جایگزین خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین درباره ارزیابی و نظارت بر طرح‏های توسعه بخش کشاورزی استان از اعتبارات سال 90 بانک کشاورزی گفت: از مجموع 4 هزار و 16 طرح هدف که از محل اعتبارات سال 90 بانک کشاورزی انعقاد قرارداد شده و تسهیلات جذب کرده‏اند، تاکنون 3 هزار و 977 طرح (99 درصد) مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته است.

موسوی اضافه کرد: کم‏ترین میزان انحراف در طرح‏ها مشاهده شده است و در مواردی که در انجام تعهدات طرح‏های مورد نظارت تأخیری مشاهده شده، تذکرات لازم به مجریان طرح‏ها داده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین در شهرستان‏های مهدیشهر، سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار 294 طرح برای تأیید راستی‏آزمایی مورد بازدید و نظارت مجدد قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول