اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مدیر جهاد کشاورزی فامنین از خبرگزاری فارس همدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کرد.

بازدید مدیر جهاد کشاورزی فامنین از خبرگزاری فارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر لاهوتیان در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مدیران و مسئولان در سازمان‌ها و ادارات به شمار می‌آیند.

وی افزود: عرصه خبر وادی پر پیچ و خمی است که فقط خبرنگاران می‌توانند با مهارت و صداقتی که دارند از آن به خوبی عبور کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: باید توجه داشت که امروزه دست یافتن به اخبار به همت خبرگزاری‌ها است که در اسرع وقت به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس به ویژه فعالان آن در استان همدان یکی از رسانه‌هایی است که با حفظ امانت در خبر، دقیق‌ترین اخبار را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

لاهوتیان با بیان اینکه روز به روز به اعتماد و اعتبار این رسانه در بین مردم افزوده می‌شود، افزود: این اعتبار و اعتماد در صورتی به وجود می‌آید که افرادی که در رسانه‌های خبری همچون فارس کار می‌کنند، در کار خود مهارت و تخصص لازم را داشته باشند.

وی به نقش مهم خبرنگاران در رفع نیاز به خبر مردم اشاره و خاطرنشان کرد: مردم همواره می‌کوشند تا از محیطی که در آن تلاش و کوشش و پویایی است، آگاهی داشته باشند و نیاز خبری خود را مانند دیگر نیازهای زندگی، تأمین کنند و در این میان خبرنگاران نقش بسزایی دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین ادامه داد: رسانه‌های خبری به ویژه خبرگزاری فارس، همواره در تلاش هستند تا گزارش‌های جامع و کاملی از آنچه در استان یا در شهرستان‌ها رخ می‌دهد در اختیار خوانندگان خود قرار دهد و از این نظر منبع اطلاعاتی بسیار خوبی برای مردم و دیگر رسانه‌ها به شمار می‌رود.

وی صداقت در خبر را از ویژگی‌های مهم این خبرگزاری دانست و افزود: داشتن قلم ساده، سوژه‌های نو و سرعت عمل در انتشار اخبار از دیگر ویژگی‌های خبرگزاری فارس در استان همدان است. 

لاهوتیان در پایان با تشکر از خبرنگاران این خبرگزاری از زحمات مریم کشانی‌ خبرنگار فارس در حوزه جهاد کشاورزی در انتقال اطلاعات بخش کشاورزی شهرستان فامنین تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول