اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از یک نشست اداری در کهگیلویه و بویراحمد

سوگلی فارغ‌التحصیلان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد کیست

نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد حواشی زیادی داشت که یکی از آنها مربوط به سوگلی فارغ‌التحصیلان کشاورزی استان و فشار برای استخدام این تافته جدا بافته بود.

سوگلی فارغ‌التحصیلان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد کیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌های اداری حواشی جالبی مطرح می‌شود که بیان آنها برای تنویر افکار عمومی لازم و ضروری است.

نشست اخیر شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این دست نشست‌های اداری بود که در آن حواشی جالبی مطرح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه تاکنون واحد مصلحت‌اندیشی پاس نکرده است، اظهار کرد: چرا نباید مبلغ اصلی بدهی‌ها و معوقات بانکی این استان را به صورت شفاف بیان کنیم.

سیدحسین صابری که پس از گزارش نماینده بانک‌ها در شورای اداری سخن می‌گفت؛ خطاب به مدیران، ابراز کرد: بدهی و معوقه 194 میلیارد تومانی استان محصول کم‌کاری و عدم نظارت صحیح مدیران است.

وی با انتقاد از گزارش نماینده بانک‌ها که معتقد بود 40 میلیارد تومان این معوقه‌ها وصول شده است تصریح کرد: اگر این پول آمده، چرا به بخش سرمایه‌گذاری تزریق نشده است.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: چرا این پول در گردونه سرمایه‌گذاری استان نیامده است و آیا گناه تعلل در این کار از تجاوز به اراضی ملی کمتر نیست.

وی با ابراز مخالفت برای پخش وضعیت بدهی‌های بانکی از صدا و سیمای استان گفت: این کار را نکنیم تا مردم بگویند مدیران در وصول مطالبات خود عرضه به خرج ندادند.

صابری با ابراز گلایه از برخی تعلل‌ها و اهمال مسئولان در زمینه پاسخ دادن به استعلامات سرمایه‌گذاران گفت: منابع طبیعی که از مدیران و دوستان خوب ما به شمار می‌رود در این خصوص کوتاهی می‌کند، چراکه یک سر کارها همیشه در دست منابع طبیعی است.

اشاره به لزوم ساماندهی اماکن گردشگری و همچنین ساماندهی نقاط حادثه‌خیز در این استان از دیگر حواشی این نشست مطبوعاتی بود که صابری در آن با انتقاد از برخی دستگاه‌ها گفت: اگر در مسیر پارک جنگلی یاسوج اتومبیلی واژگون شود؛ همانند آنچه که در قتلگاه دشت‌روم اتفاق افتاد چه کسی جوابگو خواهد بود.

حمایت از رسانه‌ها بخش دیگری از مواضع استاندار در این نشست بود که نسبت به شکایت از یک سایت به دلیل درج مطلبی در مورد لزوم ساماندهی قتلگاه دشت‌روم اعتراض شدیدی داشت و حتی آن را بی‌شرمانه خواند.

صابری، آموزش‌های اداری در استان را ناکارآمد دانست و از حوزه خود در استانداری گفت و افزود: آموزش‌های مرکز آموزش استانداری هم چندان کارآمد نیست.

وی به دلیل کمبود جا برای همه اعضای شورای اداری در این نشست عذرخواهی کرد و گفت: به زودی سالن 500 نفره در ساختمان جدید استانداری همه مشکلات را حل می‌کند.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، دو انتقاد بزرگ نسبت به استخدام‌ها در این استان کرد و گفت: اول اینکه برخی مدیران هزینه پروژه‌های عمرانی خود را صرف جاری می‌کنند و آن را برای حقوق و مزایا می‌پردازند که خلاف قانون است.

و اما مهم‌ترین بخش در حوزه استخدام‌ها مربوط به سوگلی فارغ‌التحصیلان کشاورزی استان بود که استاندار با تندی و نام بردن از این تافته جدا بافته، تصریح کرد: نمی‌دانم این چه صیغه‌ای است که در بین 3 هزار و 700 فارغ‌التحصیل بیکار کشاورزی در استان همه سفارش این فرد را به من می‌کنند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول