اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

قاطبه نمایندگان به وزرای کابینه یازدهم رای اعتماد می‌دهند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ‌قاطبه نمایندگان مجلس مصمم هستند تا به تک به تک وزرای کابینه دولت یازدهم رای اعتماد بدهند و آنها را برای اداره بهتر جامعه برگزینند.

قاطبه نمایندگان به وزرای کابینه یازدهم رای اعتماد می‌دهند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه دکتر روحانی تبلور دولت است و مجلس پیام ملت را شنیده و رای و نظر نمایندگان و منتخبان مردم نیز در انتخاب وزرا تاثیرگذار و مهم است ما مصمم هستیم تا دولت یازدهم را شایسته و تمام‌ عیار همراهی کنیم.

وی فرمایش رهبر فرزانه انقلاب را یاد‌آور شد و گفت:‌ همانگونه که معظم له تاکید کردند که همه به دولت آینده کمک کنند، مجلس نیز در خلق حماسه سیاسی کمک کار خواهد بود و نمایندگان مجلس مصمم هستند تا به تک تک اعضای کابینه رای اعتماد بدهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همه افراد معرفی شده دارای سوابق ارزشمند و ظرفیت عظیم بوده و از کفایت لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود همه وزرا با استقبال نمایندگان روبرو شوند تا دولت یازدهم به سرعت کار خود را با تشکیل کابینه آغاز کند و فعالیت‌ها را به صورت جدی در حل مشکلات مد‌نظر داشته باشد.

پیرموذن با یاد‌آوری اینکه هیچ ایراد و ابهامی به اعضای کابینه در دولت یازدهم وارد نیست و مجلس بدون اینکه چشم‌داشت خاصی داشته باشد به تخصص و صلاحیت افراد رای می‌دهد، بیان داشت:‌ هر چند برخی زمزمه‌ها از مجلس شنیده می‌شود که برخی وزرا در کسب رای اعتماد با مشکل روبرو می‌شوند، اما الحق‌ و الانصاف همه وزرای معرفی شده در سمت و مسئولیتی که بر عهده خواهند داشت از نیروهای کارآمد، توانمند و با تجربه هستند.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نیز گفت:‌ نعمت‌زاده از شخصیت‌های برجسته و با کفایت و دارای سوابق درخشان در این حوزه است و این شخصیت حق بزرگی به گردن بنده دارد و قطعاً در روز رای‌گیری با رای بالا راهی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواهد شد و قرار است، در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه‌های وی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که قطعاً این برنامه‌ها با اولویت حل مشکلات اقتصادی و تولیدی خواهد بود.

این نماینده مجلس در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد:‌ بنده معتقدم در دولت یازدهم اقتصاد و تولید دیگر فرزند ناتنی دولت نخواهد بود بلکه با خروج از حالت غربت به یک ظرفیت عظیم توسعه‌ای تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول