اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

همکاری 400 بازرس و ناظر افتخاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از همکاری 400 بازرس و ناظر افتخاری در طرح ضیافت با سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

همکاری 400 بازرس و ناظر افتخاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در خورموج اظهار داشت: هماهنگی‌هایی به‌عمل آمده تا نمایشگاه طرح ضیافت در دیگر شهرستان‌های استان هر چند با تاخیر شروع شود.

محمدزاده ادامه داد: دولت هیچ گونه یارانه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌ها اختصاص نداده است و باید برای مشارکت، غرفه‌ها را مجانی در اختیار شرکت‌های تولید قرار دهیم.

وی افزود: ما انتظار داریم تا همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و دوستان در وزارت کشور به اصناف کمک کنند که نمایشگاه‌هایی مانند فروش بهاره، پاییزه و نمایشگاه طرح ضیافت را برگزار کنیم.

محمد زاده گفت: از همه رسانه‌ها که در پوشش نمایشگاه‌های طرح ضیافت به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه چند بازرس بر نمایشگاه‌های طرح ضیافت در ماه رمضان نظارت می‌کنند افزود: در سطح استان بوشهر بالغ بر 150 بازرس و 250 ناظر افتخاری به صورت نامحسوس با ما همکاری می‌کنند.

محمدزاده گفت: بازرسان نظام صنفی و هم بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت در تمام وقت مقیم هستند که در محل کشتارگاه‌ها، کشتار مرغ را رصد می‌کنند و فروشگاه‌هایی که فروش فوق‌العاده در سطح شهرها به استناد ماده 84 قانون نظام صنفی نظارت کامل دارند.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان غیر از نمایشگاه‌های طرح ضیافت تعدادی فروشگاه‌های منتخب نیز وجود دارد که کالاها را به قیمت مناسب به مردم عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول