اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

بازدید 70 هزار نفر از گنبد سلطانیه در استان زنجان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی چهار ماه نخست سال‌جاری 70 هزار و 677 نفر از گنبد سلطانیه استان زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 70 هزار نفر از گنبد سلطانیه در استان زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع طی فروردین ماه سال‌جاری 48 هزار و 194 نفر از گنبد سلطانیه زنجان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 48 هزار و 134 نفر از بازدیدکنندگان از گنبد سلطانیه ایرانی و داخلی بوده‌اند، تصریح کرد: 60 نفر از بازدیدکنندگان نیز خارجی بوده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 6 هزار و 113 بازدیدکننده ایرانی از گنبد سلطانیه طی اردیبهشت ماه سال‌جاری بازدید کرده‌اند، اضافه کرد: 374 بازدیدکننده خارجی نیز از این گنبد بزرگ تاریخی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی خرداد ماه سال‌جاری 7 هزار و 484 بازدیدکننده از گنبد سلطانیه طی خرداد ماه سال‌جاری بازدید کرده‌اند، ادامه داد: 88 نفر از بازدیدکنندگان خارجی و 7 هزار و 396 نفر نیز ایرانی بوده‌اند.

اجلی با بیان اینکه 8 هزار و 512 نفر بازدیدکننده طی تیر ماه سال‌جاری از گنبد سلطانیه استان زنجان بازدید کرده‌اند، افزود: 8 هزار و 450 نفر از بازدیدکنندگان ایرانی و 62 نفر از آنها نیز خارجی اعلام شده است.

وی تعداد بازدیدکنندگان از موزه رختشویخانه زنجان را طی چهار ماه نخست سال‌جاری 29 هزار و 854 نفر برشمرد و یادآور شد: در مجموع طی تیر ماه سال‌جاری 3 هزار و 78 نفر از این موزه استان بازدید کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار و 98 نفر از بازدیدکنندگان از موزه رختشویخانه زنجان طی تیر ماه سال‌جاری ایرانی بوده‌اند، ادامه داد: 11 نفر از بازدیدکنندگان نیز خارجی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 21 هزار و 998 بازدیدکننده از موزه رختشویخانه زنجان طی فروردین ماه سال‌جاری بازدید کرده‌اند، اذعان داشت: طی اردیبهشت ماه سال‌جاری نیز بیش از 4 هزار نفر از این موزه بازدید کرده‌اند.

اجلی تعداد بازدیدکنندگان از موزه رختشویخانه شهر زنجان را طی خرداد ماه سال‌جاری یک‌هزار و 669 نفر برشمرد.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول