اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس:

سختگیری‌های داخلی زیان‌بارتر از تحریم‌ها عمل کرده است

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس به مشکلات به وجود آمده برای احداث پتروشیمی زنجان اشاره کرد و گفت: باید قبول کرد که سختگیری‌های داخلی زیان‌بارتر از تحریم‌ها عمل کرده است.

سختگیری‌های داخلی زیان‌بارتر از تحریم‌ها عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی شامگاه دوشنبه در بازدید وزیر نفت، مسئولان و نمایندگان مجلس استان زنجان از کارخانه پتروشیمی زنجان با اشاره به تاخیر به وجود آمده در احداث پتروشیمی زنجان اظهار داشت: با وجود این تاخیرها باید از کسانی که ادامه احداث این کارخانه را دنبال می‌کنند، تقدیر کرد.

وی افزود: حمایت‌ها تا به سرانجام رسیدن پتروشیمی زنجان باید ادامه یابد.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات ارزی به وجود آمده برای احداث پتروشیمی زنجان اشاره کرد و گفت: باید قبول کرد که سخت‌گیری‌های داخلی زیانبارتر از تحریم‌ها عمل کرده است.

وی بر لزوم تقویت روابط داخلی برای جلوگیری از تاثیرگذاری تحریم‌ها تاکید و تصریح کرد: رفع مشکلاتی مانند اشتغال در کشور نیازمند بهبود روابط داخلی است.

عبداللهی با بیان اینکه اداره‌های کشور نتوانستند همپای انقلاب ایران حرکت کنند، افزود: روند انجام کارها در ایران هنوز کند است.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده به هنگام کلنگ‌زنی پتروشیمی زنجان برای افتتاح یک‌هزار روزه آن اشاره و اضافه کرد: 2 هزار روز از زمان کلنگ‌زنی این پروژه گذشته است ولی این پروژه در این وضعیت قرار دارد.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی پالایشگاه زنجان در 70 کیلومتری آن گفت: این کلنگ‌زنی در واقع عیدی دولت دهم به مردم زنجان بود که در وقت‌های اضافه محقق شده است.

وی احداث این کارخانه را از آرزوهای دیرینه مردم استان زنجان اعلام کرد.

عبداللهی با اشاره به اینکه در دولت‌های نهم و دهم پروژه‌های مهمی انجام شده است، اضافه کرد: موفقیت‌های استان طی سال‌های گذشته مرهون همدلی و اتحاد مردم در سطح ملی و استانی است.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول