اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 2100 حامی در زنجان در ماه رمضان امسال

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان تاکنون از جذب 2 هزار و 100 حامی در ماه رمضان امسال خبر داد.

جذب 2100 حامی در زنجان در ماه رمضان امسال

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام، طرح محسنین (حمایت از فرزندان غیر یتیم)، طرح شفا در قالب کمک به بیماران صعب‌العلاج، طرح کوثر در قالب کمک به تامین جهیزیه نوعروسان مددجو، طرح طاها (بیمه آتیه ایتام) اضافه کرد: این طرح‌ها با بهره‌گیری از مشارکت مردمی انجام شده و از آغاز ماه رمضان تا بیست و پنجم این ماه بیش از 2 هزار و 140 حامی در این راستا جذب شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: حامیان جذب شده کفالت 2 هزار و 340 یتیم را قبول کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد آحاد مردم مومن و روزه‌دار استان، مسئولان سازمان‌ها، اصناف و مساجد همکاری داشتند، اضافه کرد: تعداد حامیانی که امسال توسط کمیته امداد جذب شده نسبت به کل کل ماه رمضان سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

حسنلو همچنین به جذب بیش از 215 نفر در قالب طرح محسنین اشاره کرد و گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا بیست و پنجم این ماه 36 نفر حامی و خیر در قالب طرح شفا جذب شدند.

وی در ادامه به جذب پنج حامی در قالب طرح کوثر اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب طرح طاها نیز هشت حامی جذب شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: در قالب سایر طرح‌ها نیز 50 حامی در استان جذب شد.

وی همچنین به کمک خیرخواهانه یکی از خیرین نیز اشاره کرد و گفت: یکی از خیرین استان که فروشنده لوازم‌خانگی بود، تقبل کرده است ماهانه یک سری جهیزیه کامل را با همکاری صنف لوازم خانگی به مددجویان امداد هدیه کنند.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول