اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی خبر داد

راه‌اندازی بخش جراحی قلب اطفال در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی راه‌اندازی بخش عمل جراحی قلب اطفال را از برنامه‌های آینده این بیمارستان اعلام کرد.

راه‌اندازی بخش جراحی قلب اطفال در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان

عنایت‌الله کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب بخش جراحی قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان طی چند سال گذشته اظهار داشت: تطبیق عملکرد این بخش با آمارهای بین‌المللی موجب افزایش اعتماد عموم مردم اعم از مردم داخل و خارج از استان به این مرکز شده است.

وی به تهیه طرح راه‌اندازی خانه قلب زنجان اشاره کرد و افزود: طرح راه‌اندازی خانه قلب زنجان در راستای ارائه خدمت به بیماران و بازتوانی آنها انجام می‌شود.

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی تصریح کرد: طرح خانه قلب زنجان و تجهیزات مورد نیاز لازم برای راه‌اندازی آن به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارائه شده است.

این مسئول به محدودیت‌های مالی ارگان‌ها در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: این محدودیت‌ها مانع اقدامات مورد نیاز برای بررسی راه‌اندازی خانه قلب زنجان شده است.

کریمیان با بیان اینکه خانه قلب زنجان باید در مرکز شهر تاسیس شود، ادامه داد: محل راه‌اندازی این مرکز به دلیل در دسترس بودن بسیار مهم است، ولی چنین مکانی فعلا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار ندارد.

وی احداث خانه قلب زنجان را منوط به حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی یا خیران فعال در عرصه سلامت دانست.

رئیس بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای جایگاه بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان گفت: راه‌اندازی بخش جراحی قلب اطفال از اولویت‌های این بخش است.

این مسئول راه‌اندازی جراحی قلب اطفال در این بیمارستان را منوط به هماهنگی با جراحان مربوطه و همچنین تهیه تجهیزات مورد نیاز برای این نوع عمل اعلام کرد.

کریمیان با بیان اینکه مراکز جراحی قلب اطفال در ایران بسیار محدود هستند، متذکر شد: اگر زنجان موفق به راه‌اندازی این بخش شود موجب ارتقای بخش قلب بیمارستان آیت‌الله موسوی می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: 20 تا 25 درصد مراجعان به مراکز عمل جراحی قلبی که عمل‌های خاص کودکان را انجام می‌دهند کودکان هستند.

انتهای پیام/73004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول