اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

افزایش 173 درصدی کشف مواد مخدر در استان زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از افزایش 173 درصدی کشف مواد مخدر در استان خبر داد.

افزایش 173 درصدی کشف مواد مخدر در استان زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 383 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی از ابتدای سال طرح‌های مختلفی را در برخورد با خرده‌فروشان و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با جدیت اجرا می‌کند، اضافه کرد: طی سال‌جاری نیز 17 طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اجرا شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طی چند ماه گذشته از سال‌جاری هر هفته در سطح استان طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع‌ مواد مخدر اجرا شده که این امر رضایت مردمی را در پی داشته است.

وی در ادامه به شناسایی و متلاشی شدن 10 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی این مدت 383 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که این میزان در مقایسه با سال قبل 173 درصد افزایش داشته است.

جعفری همچنین با اشاره به توقیف 92 دستگاه خودرو در زمینه مواد مخدر افزود: اعتیاد تزریق مرگ در شریان‌های جامعه بوده و موجب بر باد رفتن ثروت‌های ملی یک کشور می‌شود.

وی با اشاره به نقش کلیدی والدین در پیشگیری از اعتیاد فرزندان گفت: برای پیشگیری از اعتیاد فرزندان ضروری است، والدین نظارت غیرمحسوس بر فرزندان داشته و به آنها اجازه حضور در محافل ناشناخته را ندهند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول