اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهرداری آمل

مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در زنجان برگزار می‌شود

مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از 30 مرداد به میزبانی استان زنجان کار خود را شروع می‌کند.

مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در گروه دوم به میزبانی استان زنجان کار خود را شروع می‌کند که تنها نماینده مازندران در این مسابقات تیمی از شهرستان آمل است.

این رقابت‌ها در گام نخست خود از 30 مرداد امسال به مدت سه روز در گروه دوم به میزبانی زنجان برپا می‌شود که به دلیل شرایط خاص جسمانی بازیکنان رقابت‌ها به صورت تمرکزی دنبال می‌شود.

هشت تیم راه یافته به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دو گروه چهار تیمی سازماندهی شدند که در گروه نخست حفاری خوزستان، آسایشگاه کهریزک، فارس و پیام ارتباطات اصفهان با یکدیگر نبرد می‌کنند.

در گروه دوم نیز شهرداری آمل تنها نماینده استان مازندران، ایثار قم، آلومینیوم اراک، همیاری زنجان با یکدیگر روبرو می‌شوند که نماینده استان زنجان با انصراف تیم بسکتبال با ویلچر ثامن‌الحجج به این رقابت‌ها راه یافت.

استان مازندران و شهرستان آمل میزبان دور دوم این مسابقات است که از 10 مهر ماه امسال به مدت سه روز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در هر ماه یک تیم میزبان این دوره از رقابت‌های جانبازان و معلولان بوده و پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های برتر هر گروه وارد دور پلی‌آف می‌روند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول