اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک استان زنجان خبر داد

درآمد 72 میلیارد ریالی گمرک زنجان در سال‎جاری

رئیس گمرک استان زنجان گفت: مجموع درآمد کسب شده در گمرک استان طی 4 ماه نخست سال‎جاری 72 میلیارد ریال اعلام شده است.

درآمد 72 میلیارد ریالی گمرک زنجان در سال‎جاری

موسی محمدی‎گنجه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع طی چهار ماه نخست سال‎جاری تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در گمرک زنجان 218 فقره اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در گمرک زنجان 23 میلیارد و 277 میلیون و 150 هزار و 61 ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در سال‎جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد یافته است.

رئیس گمرک استان زنجان یا‌دآور شد: ارزش پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در گمرک زنجان طی چهار ماه نخست سال‎جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

وی در زمینه جابه‌جایی امانات پستی از طریق گمرک زنجان با بیان اینکه در مجموع طی این مدت 112 بسته از گمرک صادر شده است، اضافه کرد: این بسته‌ها به ارزش یک‌هزار و 930 دلار از استان صادر شده است.

محمدی‎گنجه با اشاره به اینکه در مجموع 163 بسته طی چهار ماه نخست سال‎جاری از گمرک زنجان وارد شده است، ادامه داد: واردات این بسته‌ها به ارزش 5 هزار و 935 دلار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 700 تن کالا نیز در قالب کالاهای ورود موقت از طریق گمرک زنجان وارد استان شده است، یادآور شد: ارزش این کالاهای وارد شده نیز 2 میلیون و 273 هزار و 187 دلار برآورد شده است.

رئیس گمرک استان زنجان با اشاره به اینکه میزان واردات استان طی سال‎جاری بیش از 77 میلیون دلار بوده است، تصریح کرد: واردات زنجان در چهار ماه نخست سال‎جاری از نظر ارزشی 24 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه 41 هزار تن کالا طی چهار ماه نخست سال‎جاری از گمرک استان زنجان صادر شده است، افزود: ارزش این کالاهای صادر شده نیز 88 میلیون دلار اعلام شده است.

محمدی‎گنجه میزان درآمد گمرک زنجان را طی چهار ماه نخست سال‎جاری 72 میلیارد و 320 میلیون و 789 هزار و 504 ریال اعلام کرد و گفت: میزان درآمد گمرک استان طی چهار ماه نخست سال‎جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول