اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک خیر صورت گرفت

اهدای 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان گرمی

همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر خیر شهرستان گرمی در حرکتی خداپسندانه و حسنه جاریه با اهدای دو دستگاه دیالیز به بیمارستان گرمی به کمک بیماران شتافت.

اهدای 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان گرمی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت اهدای این دو دستگاه دیالیز در بیمارستان ولایت گرمی برگزار شد، اظهار داشت: کار خیر محدود به برپایی سفره، غذا دادن یا مدرسه‌سازی نیست بلکه شکل متنوع‌تری به خود گرفته و امروز خیرین در یک نگاه واقعی به کمک نیازمندان و گروه‌های آسیب‌دیده می‌شتابند.

حجت‌الاسلام یدالله صفری یکی از فعالیت‌های خداپسندانه و نیکوکارانه را حرکت در مسیر حفظ سلامتی و همچنین حوزه بهداشت و درمان توصیف کرد و افزود: خیرین به بهداشت و درمان هر چقدر کمک کنند جای تقویت و توسعه این بخش وجود دارد که قطعاً خداوند به نیت پاک این انسان‌های از خود رسته پاداش اخروی به آنها می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی است تا دستگیر محرومان، نیازمندان و فقرا باشیم و در تمام حوزه‌ها دست‌ انسان‌های دردمند و دارای آلام متعدد را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل انجمن خیرین سلامت گرمی نیز با بیان این‌که این دو دستگاه را یک فرد خیر خریداری و تقدیم بیمارستان ولایت گرمی کرده است، بیان کرد: این خیر با اطلاع از رنج بیماران دیالیزی و مشاهده کمبود دستگاه دیالیز به این کار خداپسندانه دست زد.

علی دهقان یادآور شد: انجمن خیرین سلامت گرمی سال‌هاست که فعالیت خود را آغاز کرده و در صدد جذب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی است تا نسبت به تأمین هزینه‌های درمان و خرید اقدام لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ‌انجمن خیرین سلامت این شهرستان تلاش می‌کنند تا از ظرفیت انسان‌های خیرخواه در حوزه تأمین امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بهره بگیرند که در این زمینه برخی اقدامات اولیه نیز آغاز شده است.

دهقان همچنین به پرداخت کمک هزینه درمان 15 بیمار صعب‌العلاج در گرمی توسط خیرین اشاره کرد.

اما در ماه مبارک رمضان در حرکتی خداپسندانه کمیته امداد سرعین نیز یک‌هزار و 500 پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

براساس اعلام مدیر کمیته امداد سرعین این میزان غذا با مشارکت بانوان خیر شهرستان سرعین تهیه و تدارک دیده شده است.

منصور رجایی با بیان اینکه در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیاز ضروری خانواده‌ها شناسایی شده است، گفت: با همکاری و مشارکت جمعیت هلال‌احمر برای 200 خانوار نیز سبد کالایی توزیع شده است.

اما از شهرستان گرمی نیز خبر می‌رسد با کمک خیرین 500 سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند گرمی توزیع شده است.

برای تهیه و توزیع این سبد غذایی بیش از 135 میلیون ریال هزینه شده است.

نانوایان خلخال نیز به همین مناسبت در یک کار خیرخواهانه نان صلواتی پخت کرده و تحویل مردم دادند.

تعدادی از نانوایان خلخال در روزهای گذشته و همزمان با لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی (ع) اقدام به پخت بیش از 20 هزار قرص نان کرده و بین هموطنان خلخالی توزیع کردند.

انتهای پیام/62006/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول