اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب وزارت بهداشت

104 تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کنگان اضافه شد

فرماندار کنگان گفت: ارتقای بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان به 200 تختخوابی در وزارت بهداشت تصویب شده است.

104 تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کنگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی عصر یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: مسئولان شهرستان کنگان در دو سال اخیر با همه ظرفیت و توان برای رفع مشکلات و معضلات شهروندان تلاش کرده‌اند و هیچ گونه کم‌کاری نداشته‌ایم.

وی افزود: برای رضایت‌مندی مردم باید مسئولان شبانه‌روزی تلاش کنند و هیچ لحظه‌ای نباید از فعالیت دست بکشند و باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

فرماندار کنگان بر لزوم تکمیل مصلای کنگان تأکید کرد و یادآور شد: تکمیل مصلای کنگان ضروری است و استاندار بوشهر در این زمینه قول مساعد داده است.

تبرکی با اشاره به نشست با استاندار بوشهر و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان کنگان در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: ارتقای بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان به 200 تختخوابی در وزارت بهداشت تصویب شده است.

وی بیان کرد: پیش نیاز این مهم توسعه بیمارستان است که با توسعه و تجهیز آن از محل اعتبارات سفر رهبری معظم انقلاب، تعهدات وزارت نفت و اعتبارات استانی و شهرستانی این امر محقق خواهد شد.

فرماندار کنگان افزود: بیمارستان کنگان با امکانات و تجهیزات مدرن با 15 میلیارد ریال اعتبار مجهز می‌شود و از 96 تخت‌خواب نیز به 200 تخت‌خواب افزایش خواهد یافت.

تبرکی گفت: شخص استاندار تأکید زیادی بر رفع مشکلات بندر کنگان دارد و نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات اساسی کنگان برگزار شده است.

وی در پایان اظهار داشت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم شبانه‌روزی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام فعالیت کنند.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول