اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس فدراسیون بسکتبال

ملی‌پوش اسبق قزوینی مربی تیم ملی شد

ملی‌پوش اسبق قزوینی به عنوان مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان انتخاب شد.

ملی‌پوش اسبق قزوینی مربی تیم ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طی حکمی از سوی محمدرضا مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان، مهدی نوروزی ورزشکار سال‌های گذشته تیم ملی و پیشکسوت حال حاضر بسکتبال استان به عنوان مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان انتخاب و معرفی شد تا در کنار دیگر کادر معرفی شده به فعالیت بپردازد.

نوروزی در حالی از این پس در تمرینات تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان حاضر می‌شود که تیم ملی بسکتبال نوجوانان در سال 2015 باید در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و رقابت‌های قهرمانی نوجوانان قاره آسیا حاضر باشد.

نوروزی که ماه گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جوانان جهان به عنوان سرپرست تیم ملی بسکتبال، جوانان کشورمان را در جمهوری چک همراهی کرد، یکی از چهره‌های شناخته شده بسکتبال قزوین به شمار می‌رود که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر به عنوان دبیر هیئت بسکتبال استان نیز فعالیت می‌کند.

انتخاب شدن مهدی نوروزی به عنوان مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان نیز در حالی صورت گرفت که این چهره ارزشمند بسکتبال استان سال گذشته به عنوان سرپرست، تیم تکماش قزوین را در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور همراهی کرد و به نوعی نقش مهمی را در رسیدن این تیم به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور از خود بر جای گذاشت.

به طور حتم رشته ورزشی بسکتبال در سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت بالایی در سطح استان برخوردار بوده و در یک نگاه کلی می‌توان اذعان کرد که بسکتبال در طول چهار سال گذشته برنامه‌ریزی‌های منظمی را در دستور کار خود قرار داده است.

با نگاهی کوتاه به کارنامه این هیئت ورزشی می‌توان این گونه ثابت کرد که این رشته ورزشی گام‌های بلندی را با موفقیت برداشته است.

حضور سعید باقری بسکتبالیست شایسته آبیکی به همراه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کشور جمهوری چک، صعود تیم بسکتبال تکماش قزوین برای نخستین بار به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با ترکیبی از بازیکنان توانمند بومی و قهرمانی و نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تنها بخشی از موفقیت‌های ارزشمند این رشته ورزشی در سال‌های اخیر در سطح استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول