اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ملی‌پوش آبیکی عصای دست تکماش در سوپرلیگ

تیم بسکتبال تکماش قزوین در حالی در فصل جاری سوپرلیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود که بدون شک سعید باقری ملی پوش آبیکی می‌تواند عصای دست مربیان این تیم باشد.

ملی‌پوش آبیکی عصای دست تکماش در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده است، سعید باقری ملی‌پوش شایسته آبیکی نشان داده است که می‌تواند با استفاده از توانایی‌های بی‌نظیر خود به مهره‌ای قابل اتکا برای مسئولان و کادر فنی تیم بسکتبال تکماش تبدیل شود.

تیم تکماش قزوین که سال گذشته در سه دیدار حساس با پیروزی مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان موفق شد برای نخستین بار دست به کار بزرگی بزند و راهی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور شود، به نوعی امسال با توجه به اینکه نخستین سال حضور خود را در سوپرلیگ را تجربه می‌کند، به دنبال این است که بتواند در این مسابقات زنگ تفریح نباشد و شایستگی ها و توانایی های خود را به رخ حریفان قدرتمند خود نیز بکشاند.

بدون شک سعید باقری یکی از بسکتبالیست های جوان و شایسته‌ای است که با استفاده از قد و قامت بالا و دستان کشیده و با برخورداری از روحیه بالا و جنگندگی و اعتماد به نفس لازم می‌تواند در ترکیب تیم تکماش به بهترین شکل ممکن مقابل رقیبان ارزش‌های خود را نشان دهد.

گرچه تمرینات تیم تکماش قزوین برای حضور در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور هنوز آغاز نشده است، اما باقری با توجه به اینکه به همراه تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت داشته است، از آمادگی بالایی برخوردار است و با شناختی که از روحیه این ملی پوش آبیکی سراغ داریم، وی می‌تواند آمادگی بدنی خود را در بهترین شرایط حفظ و نگهداری کند.

باقری ماه گذشته به همراه تیم ملی جوانان کشورمان برای نخستین بار در مکان یازدهم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت و نمایش بازی‌های خوب و یکدست ملی پوشان کشورمان نشان داد که آنان از آسیا فراتر رفته‌اند.

این بسکتبالیست شایسته آبیکی با حضور در ترکیب تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان مقابل تیم‌های چک، میزبان رقابت‌ها، لیتوانی قهرمانی چند دوره رقابت‌های جهانی، آرژانتین، برزیل، کانادا و فرانسه به میدان رفته است که با توجه به همین امر می‌توان اذعان کرد که سعید باقری توانسته است تجارب ارزشمندی را به دست آورد، تجربه‌های گرانبهایی که در مصاف با بازیکنان قدرتمند تیم‌های برتر جهان صورت گرفته است.

بدون شک حضور باقری در بالاترین سطح رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جهان در رده سنی جوانان، افتخاری بزرگ برای این ورزشکار و جامعه ورزشی رشته بسکتبال استان به شمار می‌رود، افتخاری که می‌تواند موجب اعتماد به نفس لازم در میان دیگر بسکتبالیست‌های شایسته استان باشد تا باور کنند که رسیدن به تیم‌های ملی کشورمان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول