اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل مطرح کرد

دعوت 5 بسکتبالیست آملی به اردوی تیم بسکتبال با ویلچر

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل گفت: پنج بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشور دعوت شدند.

دعوت 5 بسکتبالیست آملی به اردوی تیم بسکتبال با ویلچر

عزیزالله قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل از دعوت پنج بسکتبالیست این تیم به اردوی ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر بزرگسالان خبر داد.

وی افزود: جلیل قرنجیک، صالح دانشمند، میلاد خردمند، بهمن سیفی و وحید عاطفی منفرد بازیکنان دعوت شده تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

قاضی با اشاره به اینکه دور نخست اردوی تیم ملی در تهران پایان یافت، تصریح کرد: ملی‌پوشان خود را برای مسابقات انتخابی بازی‌های جهانی و پاراآسیایی کشور مالزی آماده می‌کنند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل یادآور شد: دور دوم اردوی تیم ملی نیز از سوم تا دهم آبان در تهران برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل نیز برای حضور در لیگ برتر آینده ترکیب خود را فعلا با حضور 14 بازیکن بسته است.

قاضی با اعلام اینکه هنوز یک جالی خالی در این تیم مشاهده می‌شود، اذعان داشت: هشت بازیکن غیربومی را هم امسال برای لیگ برتر جذب کردیم.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول