اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض منطقی تراکتورسازی موجب محرومیت قهرمانی شد

حضور 2 ملی‌پوش نیجریه‌ای در تمرینات تیم تراکتورسازی

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از حضور دو بازیکن تیم ملی نیجریه در تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز بعد از بازی گسترش فولاد خبر داد.

حضور 2 ملی‌پوش نیجریه‌ای در تمرینات تیم تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید زینی‌زاده که مهمان حضوری برنامه موج فوتبال بود در مورد بازیکنان جدا شده تراکتورسازی اظهار کرد: سیدمهدی صالحی خود بارها عنوان کرده بود که قلبش با تیم تراکتورسازی است، اما به دلیل مشکلات  خانوادگی نمی‌تواند در تبریز بماند و در مورد قاسم دهنوی هم باید این نکته را یادآوری کنم که با وی به توافق مالی نرسیدیم.

وی افزود: فلاویو لوپز با ما قرارداد دو ساله بسته بود و هنوز از زمان قراردادش باقی مانده و تا زمانی که با تیم تراکتورسازی تسویه حساب نکرده و رضایت‌نامه نگیرد، نمی‌تواند در هیچ تیمی بازی کند.

زینی‌زاده در مورد جدایی اکرامی نیز گفت: ما روی این بازیکن نظر مثبت داشتیم اما با تصمیم کادر فنی این بازیکن از تیم تراکتورسازی جدا شد و من در تصمیمات کادر فنی هیچ دخالتی نمی‌کنم.

اعتراض منطقی و معقول

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز به اعتراض منطقی نسبت به داوری بازی با پرسپولیس اشاره کرد و ابراز داشت: اعتراض منطقی و معقول باشگاه تراکتورسازی نسبت به اشتباهات بازی با پرسپولیس ضمن معذرت‌خواهی آقای قهرمانی، محرومیت وی را نیز در برداشت.

وی در مورد وضعیت تیمش نیز گفت: امسال نیمی از تیم‌های لیگ برتر برای قهرمانی بسته شده و رقابت سختی را شاهد خواهیم بود و تیم تراکتورسازی نیز از تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل است.

زینی‌زاده در مورد لیست تیم تراکتورسازی نیز عنوان کرد: سهمیه دو بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی باشگاه خالی است و هفته آینده دو بازیکن ملی‌پوش نیجریه‌ای در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور خواهند یافت.

مدیر باشگاه تراکتورسازی در مورد نحوه جذب بازیکنان خارجی نیز تاکید کرد: برخلاف سال‌های گذشته بازیکنان خارجی باید در تمرینات تیم تست دهند و این شرط تنها برای ملی پوشان هر کشور اعمال نخواهد شد.

تیمداری باشگاه شهرداری تبریز در سایر رشته‌ها

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از ادامه فعالیت سایر رشته‌های باشگاه شهرداری تبریز خبر داد.

رسول درسخوان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز هفته گذشته موافقت خود را برای ادامه فعالیت رشته‌های ورزشی این باشگاه به غیر از فوتبال اعلام کردند.

وی تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در مورد فوتبال و سهمیه این باشگاه در لیگ دسته دو گرفته نشده و اگر قرار به واگذاری این تیم باشد، متقاضیان استانی در اولویت خواهند بود.

پنالتی اشتباه بود اخراج صحیح

شجاعی از پیشکسوتان داوری استان قضاوت محسن قهرمانی در بازی تراکتورسازی با پرسپولیس را ضعیف خوانده و اظهار داشت: خطای پنالتی اعلام شده به ضرر تراکتورسازی به هیچ وجه درست نبود، اما خطای لک روی رضایی می‌توانست از سوی داور پنالتی اعلام شود. به گفته این کارشناس داوری اخراج اسدی کاپیتان تراکتورسازی از سوی داور صحیح بود.

مربی استقلال: در فوتبال عدالت وجود ندارد

مربی تیم استقلال بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: تیم ما از تجربه بالای خود استفاده کرده و موفق به شکست دادن تیم خوب گسترش فولاد شد.

مجید صالح با تمجید از بازی خوب شاگردان رسول خطیبی گفت: در فوتبال عدالت وجود ندارد و هر تیمی که از موقعیت خود بهتر استفاده کند، به پیروزی دست خواهد یافت.

رسول خطیبی: بازی قابل قبولی مقابل استقلال ارائه دادیم

سرمربی جوان تیم گسترش فولاد تبریز با رضایت از بازی شاگردانش مقابل استقلال تهران ابراز داشت: بعد از زدن گل بازیکنان تیم جلو کشیده و این فضا برای مهاجمان استقلال برای جبران گل خورده فراهم شد، با این وجود از بازی تیمم راضی هستم.

وی در مورد حواشی بازیکن جوان تیمش گفت: سرپرست تیم ملی جوانان اصرار داشت که سعید آقایی پیش از بازی خود را به اردو برساند و در غیر این صورت محروم می‌شود، این در حالی است که تیم ملی جوانان شنبه به سفر خارجی اعزام می‌شد و جالب اینکه اصلا برای سعید آقایی ویزا صادر نشده و با توجه به اینکه میرشاد ماجدی مسئول کمیته جوانان است، شبهاتی ایجاد شده و خود ماجدی باید در این مورد مدیریت می‌کرد.

خطیبی در مورد وضعیتش در تیم گسترش فولاد اظهار داشت: برای من کارت بازی صادر شده و فدراسیون اصرار دارد که یک نفر به عنوان سرمربی معرفی شود که خودم برادر بزرگترم حسین خطیبی را پیشنهاد دادم، اما مسئولیت فنی تیم همچنان بر عهده من است.

انتهای پیام/60002/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول